Beste mensen
Binnenkort ga ik een nieuwe tv kopen. Ik ben er al over uit dat het een 42 inch moet worden. Eisen waaraan de tv moet voldoen is tenminste 4 hdmi aansluitingen, 3D, internet functies.
De tv komt te staan in een lichte kamer.
Het geluid maakt niet uit, want ik speel dat af via mijn receiver.
Ik heb geen iphone e.d. dus die functies zijn voor mij niet belangrijk.
Het lastige is dat ik een aantal tv's niet kan bekijken in een winkel, zelfs bij de grote dozenschuivers niet. De panasonic heb ik gezien, beeld was prima.
Op dit moment is er erg veel keus , een aantal opties zijn:
LG 42LM620S 645 euro
Panasonic TX-L42ET5 764 euro
Philips 42PFL7606H 738 euro
LG 42LW5400 628 euro
Philips 42PFL6007H 879 euro
Kan iemand misschien nog nuttige informatie geven over een van deze tv's. De LG is prijstechnisch natuurlijk aantrekkelijk, maar zou hier veel verschil in zitten b.v. t.ov. de Pana?
Gr Yep
Binnenkort ga ik een nieuwe tv kopen. Ik ben er al over uit dat het een 42 inch moet worden. Eisen waaraan de tv moet voldoen is tenminste 4 hdmi aansluitingen, 3D, internet functies.
De tv komt te staan in een lichte kamer.
Het geluid maakt niet uit, want ik speel dat af via mijn receiver.
Ik heb geen iphone e.d. dus die functies zijn voor mij niet belangrijk.
Het lastige is dat ik een aantal tv's niet kan bekijken in een winkel, zelfs bij de grote dozenschuivers niet. De panasonic heb ik gezien, beeld was prima.
Op dit moment is er erg veel keus , een aantal opties zijn:
LG 42LM620S 645 euro
Panasonic TX-L42ET5 764 euro
Philips 42PFL7606H 738 euro
LG 42LW5400 628 euro
Philips 42PFL6007H 879 euro
Kan iemand misschien nog nuttige informatie geven over een van deze tv's. De LG is prijstechnisch natuurlijk aantrekkelijk, maar zou hier veel verschil in zitten b.v. t.ov. de Pana?
Gr Yep