Sinds gisteren heeft mijn Galaxy S2 i9100 een raar probleem. Hij verliest telkens zijn signaal. Het ene moment heb ik prima bereik, maar dat is maar van korte duur. Na 13 seconden verliest hij compleet zijn signaal en blijft hij dan een tijdje weg. Soms duurt dat 10 seconden, soms langer. Daarna heb ik weer 13 seconden signaal tot het weer wegvalt en het van voor af aan begint.
Ik heb zelf al veel geprobeerd maar zonder succes:
Wat ook frappant is, op een moment dat ik heel kort even signaal heb heb ik een paar keer geprobeerd te bellen en te kijken wat er gebeurt. De eerste paar keer was met de voicemail, dit gesprek werd na een paar seconden verbroken. Dat was te verwachten.
Echter, in de middag probeerde ik het weer, ook naar de voicemail, en toen heb ik 2 minuten met de voicemail gebeld, zonder dat het wegviel. En ik legde het gesprek nog niet op of de verbinding verbrak instant. Daarna nog een keer gebeld met een vast nummer, en weer hetzelfde. prima paar minuten gebeld, hang ik op. Valt direct het signaal weg. En verder blijft hij zo raar doen, zo'n 13 sec signaal, daarna valt het weg.
Hier wat screenshots:

Als iemand me kan helpen, heel graag! Zo is mn toestel vrijwel nutteloos!
Ik heb zelf al veel geprobeerd maar zonder succes:
- Meerdere lokaties geprobeerd (waar ik normaal goed bereik heb)
- Telefoon geherstart
- Telefoon geflashed en teruggezet naar fabrieksinstellingen
- Andere modem geprobeerd (zonder verschil)
- Sim kaart schoongemaakt
Wat ook frappant is, op een moment dat ik heel kort even signaal heb heb ik een paar keer geprobeerd te bellen en te kijken wat er gebeurt. De eerste paar keer was met de voicemail, dit gesprek werd na een paar seconden verbroken. Dat was te verwachten.
Echter, in de middag probeerde ik het weer, ook naar de voicemail, en toen heb ik 2 minuten met de voicemail gebeld, zonder dat het wegviel. En ik legde het gesprek nog niet op of de verbinding verbrak instant. Daarna nog een keer gebeld met een vast nummer, en weer hetzelfde. prima paar minuten gebeld, hang ik op. Valt direct het signaal weg. En verder blijft hij zo raar doen, zo'n 13 sec signaal, daarna valt het weg.
Hier wat screenshots:

Als iemand me kan helpen, heel graag! Zo is mn toestel vrijwel nutteloos!
Oost west, 127.0.0.1 best!