Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Goedemorgen,

Het heeft me al best wat tijd en proberen gekost maar het is al ff wat mis gegaan en wordt er nu langzamerhand best panisch van.
Ik heb mijn email (website) gekoppeld aan mijn outlook thuis, ontvangen via xxx@xxx.com en verstuurd via kpn smtp (900 contacten, 15.000 emails, 230 agenda items).

Nu heb ik sinds kort een iPhone en iPad en wil deze mail contacts en agenda punten ook gesynct hebben op deze devices maar daat gaat niet omdat outlook dit niet doet op deze manier.

Nu heb ik een GMail account en mijn doel is al deze files (7GB) over te zetten naar gmail, en outlook laten syncen met gmail en datzelfde geld voor de iPhone en iPad. Dat je op elke device hetzelfde kan ontvangen en versturen en dus overal aangepast wordt. En dus inclusief mappen + submappen.

Nu staan er heel veel verschillende handleidingen en manieren maar ik kom er maar niet uit. Heeft iemand dit al gedaan hier en heeft er een duidelijke handleiding van om dit voor mekaar te krijgen ?

Alvast hartelijk bedankt!

Wouter

Inventaris | WhatPulse

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:41

kraats

Ik rol

Als je in Gmail IMAP aanzet kun je met de daar beschikbare handleiding een extra IMAP account in Outlook aanmaken. Zodra je die klaar hebt kun je al je huidige mails daarheen kopiëren.
Laatste stap is het laten binnenkomen van je mail op Gmail, maar dat is provider afhankelijk. Waarschijnlijk is het het handigst om Gmail via pop3 de box van je provider leeg te laten halen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?