Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Driver voor non reference videokaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als het goed is binnenkort mijn asus gtx 670 dc2t binnen, kan ik voor een driver mij gewoon richting nvidia.com wenden of moet ik een aparte driver van de asus site halen?

alvast bedankt,

Rogier

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

kan allebei :)
of je doet het via windows update

ora et labora

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-11 15:08

Koenvh

Hier tekenen: ______

mrc4nl schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:42:
kan allebei :)
of je doet het via windows update
Laatste is af te raden, Windows Update gaf voor mij een oudere driver aan dan nVidia (GeForce 315), toen ik de nieuwere driver van nVidia.com had, kwam Windows Update om mijn videokaart driver te "updaten" (dusniet)

🠕 This side up

Verwijderd

Fabrikant (asus in dit geval) loopt meestal wat achter op de chip maker (Nvidia), en de windows update geeft meestal enkel de driver en niet het grafische "hulp programma" erbij, waar je van alles mee kan instellen voor je kaart.

Dus ik zou de driver lekker bij Nvidia weg halen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Video drivers van WU halen is niet zaligmakend. Vroegâh, in de XP tijd, had ik eens een update voor een nVidia driver uit WU en na een herstart zat ik vast aan 640x480 met 256 kleuren. Update eraf en hoppa, degelijke resolutie en 32 bit kleurtjes. Andere drivers geloof ik wel, maar video, dat is vragen om problemen.

Lekker bij nvidia.com vandaan plukken zoals anderen hier ook al zeiden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel!
Pagina: 1