Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bedrijf domeinnaam aanvragen belangrijk

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 15:17
Ik heb mijn eigen webhosting en heb elders nog externe webhosting. Nu wil ik ongeveer 20 extra domeinnamen aanvragen en koppelen aan mijn bestaande webhosting. Bij mijn huidige levernaier betaal ik nog 30 euro per domeinnaam per jaar. Ik zie dat dit bv bij versio al voor een paar euro per jaar kan. Ook lees ik dat soms de snelheid bij versio minder is, heeft dit ook impact als ik daar mijn domeinnaam onder heb gebracht of geldt dit alleen als ik daar hosting heb?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat laatste.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• VivaAtloni
Ok, maar waar komen dan die enorme prijsverschillen vandaan?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Omdat klanten het toch wel betalen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
De inkoop bij SIDN is maar een paar euro, maar het is aan de leverancier zelf hoeveel marge die daarop zet. Overigens kan ik je aanraden om voor grote aantallen domeinen naar TransIP te kijken. Zij kunnen dat namelijk makkelijk faciliteren en vooral voor bedrijven is dit helemaal geen probleem!

• VivaAtloni
alex3305 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:24:
De inkoop bij SIDN is maar een paar euro, maar het is aan de leverancier zelf hoeveel marge die daarop zet. Overigens kan ik je aanraden om voor grote aantallen domeinen naar TransIP te kijken. Zij kunnen dat namelijk makkelijk faciliteren en vooral voor bedrijven is dit helemaal geen probleem!
Waarom zou ik dat doen. Bij transip betaal ik na 1 jaar 7,99 en bv bij versio 4.39 per jaar.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar je een domein hebt staan maakt weinig uit, als je DNS records eenmaal rond gaan heb je er weinig last van.

En qua snelheid op je hosting, dat staat los van elkaar. Als hun servers (of alles erachter) dipjes hebben, maar het niets uit of je je domeinnamen nu bij transip of versio hebt staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik gebruik al jaren versio, gewoon goedkoop en af en toe een kleine storing waarvan je niks merkt (die ik overigens vergoed heb gekregen zonder te vragen, 2x gratis domeinnaam gehad).

Een oom van me betaalde ruim 60 euro per jaar voor een héél klein webhosting pakket + 2 domeinnamen. Dit terwijl het bij versio minimaal 3 keer goedkoper kan én ook nog eens een sneller webhosting pakket kreeg.

Het is net zoals hierboven is gezegd een kwestie van marges. Dit heb je bij elk product.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 23:48 ]

Pagina: 1