Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Ik ben van plan een nieuwe tv te kopen en ik ben bereid tot 3000 euro te betalen. Ik heb op dit moment een selectie gemaakt van 3 tv's:
- Panasonic P55VT50
- Samsung UE55E8000
- Samsung PS64E8000

Die laatste is wat groter, maar de 59" plasma van Samsung is er niet in de E serie (meen ik) en ik wou niet onder de 55" gaan. Ik probeer zo veel mogelijk te lezen over deze tv's en heb al veel informatie gevonden, maar het liefst zou ik ze nu in echt willen zien.

Als iemand een winkel weet waar ik deze tv's kan bekijken, bij voorkeur in Groningen / Assen / omstreken dan zou dat heel mooi zijn. In de mediamarkt in Groningen heb ik al de UE55E kunnen zien, beide plasma schermen ben ik nog nergens tegen gekomen.

De Panasonic lijkt mij qua beeld de beste keuze, maar ik heb redelijk wat gelezen over de ventilator in de tv die te veel lawaai maakt. Daarnaast heb ik ook veel gelezen over een zoemend geluid bij beide plasma schermen. Ik weet dat dat normaal is bij plasma schermen, maar voor mij maakt het wel uit of je je oor naast de tv moet hebben om het te kunnen horen of dat je het geluid harder moet zetten om het niet te horen.

Als laatste ben ik ook benieuwd naar de afstand tussen de tv en de kijker. Het enige wat ik tot nu toe ben tegengekomen is [diagonaal tv] x 1.5 = [minimale afstand]. Bij een 64" tv komt dat dus neer op ongeveer 2,5 meter. (Ik heb nu nog een 27" beeldbuisbak waar ik van 5 meter afstand naar kijk).