G35 headset probleem

Pagina: 1
Acties:

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-01 18:23
Hallo. ik heb sinds kort de g35 headset van logitech,

nu heeft de headset op me vorige pc lekker gewerkt. maar op deze pc wat minder
wat is er aan de hand.

het geluid "probeert" te hard te gaan.
als ik bijvoorbeeld een muziek nummer luister in google chrome vooral met bass. klinkt het alsof de headset opgeblazen is.
terwijl als ik het luister in fire fox. het volume zachter is als in chrome. en de bass gewoon normaal klinkt.
bij windows media player klinkt alles ook normaal. en zo ook ingame. met battlefield 3.
ik dacht dat het aan google chrome lag. maar het probleem blijkt ook bij crysis 2 voor te komen als je schiet / er bass komt.

ik heb de drivers als opnieuw geinstallerd. zonder succes.

weet iemand wat dit kan zijn?? bij voorbaat dank. 8)

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 20:12

Koenvh

Hier tekenen: ______

Geavanceerde mixer? In bijv. VLC kan ik ook de bas hoger zetten, misschien doen Crysis 2 en Chrome dat ook...

🠕 This side up

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-01 18:23
hallo. bedankt voor je reactie. heel de dag aan het zoeken geweest maar volgens mij heb ik het nu. het was een kwestie van ook de headset uit apperaat beheer halen en dan opnieuw in de pc stoppen.
edit: het probleem is terug het licht aan de logitech software voor gaming

edit2: ik zie op logitech forums meer mensen last hebben, dit zal wel door een update komen dan

[ Voor 31% gewijzigd door rayhvh op 15-07-2012 20:19 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor hardwarevragen die nergens anders op GoT besproken worden.

Deze vraag gaat over een headset. Dat is een audiodevice, dus hoort de vraag in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!