Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

G300 muis, LMB hold werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik had dit hier voor met mijn MX500 (oid) op de RMB. Als ik de muisbutton vast hou, laat hij vanzelf los alsof de indruk registratie hapert...

Dit is echt vreselijk irritant aangezien je er tekst mee selecteerd en in sommige games drag to aim hebt. Hoe kan ik dit fixen? Al op google gezocht maar niks kunnen vinden :S

• Bakkertjuhh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-03-2024
Hoe lang werk je er al mee? Ik heb dit al sinds mn eerste muis eens in de 2 jaar een keer ongeveer.

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
4 maandjes oid. Ik heb het idee dat er iets in zit waardoor die connectie niet goed gaat, na een paar keer hard slaan aan de zeikant doet hij het een stuk beter. Mijn andere MX518 heeft geen enkel probleem meer de laatste tijd...

Ik kan die muis ook niet 123 openmaken om te ien wat er mis is...

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is een bekend probleem bij muizen. De switch onder de muisknop raakt versleten. Dit mag niet gebeuren en zeker niet al na vier maanden.

Mijn advies is om contact op te nemen met de Logitech Support: http://www.logitech.com/nl-nl/support/support-contactus

Even een account aanmaken, serial nummer doorgeven, probleem uitleggen + foto opsturen en hoogstwaarschijnlijk heb je volgende week een nieuwe muis op de mat liggen. Mijn ervaring met Logitech is zeer goed in dit soort gevallen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of even langs de winkel voor een nieuwe.