Muizen - Filteren op macro keys

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een muis met een aantal macro keys (bijvoorbeeld die je zelf kunt toewijzen en/of een DPI changer (snelheid van muis veranderen). Het zou mooi zijn als je op beide opties zou kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Logitech G500 (pricewatch: Logitech G500) die je heel gemakkelijk kan instellen, macro-keys en DPI.

Maar sowieso zou ik in winkels gaan kijken en je hand op modellen leggen.. niks is irritanter dan een muis die niet lekker in de hand ligt.

[/totaalnietkijkende in welk forum dit in was gepost, oeps]

[ Voor 8% gewijzigd door Vinnie op 15-07-2012 16:05 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat mij betreft komen ze erin, ik zet ze op de lijst. Ik laat het in dit topic weten wanneer de specificaties zijn aangezet :) Waarschijnlijk (wat ik meestal bij nieuwe specs doe) zal ik ze beschikbaar maken om in te vullen als je een nieuw product aandraagt of verbetert, maar het filter voorlopig nog uit laten, tot we de tijd hebben gehad om alle muizen langs te lopen, anders is het filter ook een beetje onzin ;) Maar goed, dat hoor je vanzelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 15-07-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Is het al mogelijk voor gebruikers om eventueel deze feature alvast aanzetten bij 'Specs verbeteren'? Zodat mensen het alvast kunnen invoeren (en ik misschien wat kan helpen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb momenteel 13 openstaande requests, waarvan jij nummer 11 bent (ja ja, ik heb een achterstand, insert lame excuus als druk druk druk :p), jouw verzoek is niet vergeten ;) Meestal pak ik dit soort requests op vrijdag op, dus nog even afwachten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Glaanie op 26-07-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Bump.
Al wat extra informatie m.b.t. dit onderwerp?

[ Voor 85% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 18-09-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Het enige wat ik nu kan melden is dat deze er gaat komen, maar wanneer durf ik niet te zeggen. Er zijn veel dingen op de lange baan geschoven, waaronder het toevoegen van nieuwe specificaties die niet direct noodzakelijk zijn. Maar het is niet vergeten, geloof me maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vandaag heb ik de volgende specificaties en filters toegevoegd:

Aantal knoppen
Waar het totaal aantal knoppen moet worden ingevoerd, dus ook de standaard links/rechts en evt scrollknop.

Muis eigenschappen met de opties
Anti-RSI
DPI switch
Gewicht aanpasbaar
Linkshandig
Rechtshandig
Scrollweerstand uitschakelbaar
Touchbediening

Spreekt voor zich denk ik.

Voor Anti-RSI zoek ik nog een alternatieve naam, hiermee bedoel ik muizen die gemaakt zijn om RSI tegen te gaan, zoals verticale muizen. Maar dat past niet op de regel, dus had ik Anti-RSI bedacht, maar ik heb het idee dat het niet helemaal de lading dekt :p Maar goed, dat kan later worden aangepast.

De 50 populairste muizen zijn voorzien van deze nieuwe specificaties. Mocht je muizen tegenkomen die je wel graag met deze spec ziet, kan je dit aangeven via Verbeter productgegevens onderaan de Specificatie tab.

[ Voor 14% gewijzigd door Glaanie op 13-03-2013 17:29 ]

Pagina: 1