Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanraders voor een gaming headset op basis van mijn criteria

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zoek momenteel een goede gaming headset, na lichtelijk teleurgesteld te zijn in m'n Creative Fatal1ty. Deze was ook bijzonder goedkoop, dus verwachtingen waren niet heel hoog gespannen. Vooral het feit dat de druk op m'n oorschelpen na een tijdje ondraagbaar wordt maakt het heel irritant.

Ik zoek nu een iets duurdere headset, in de €60-€80 range, met een 3.5mm plug. Ik wil geen USB. Zoals gewoonlijk pak ik meestal Pricewatch er bij, en heb daaruit dit lijstje, gesort op populariteit, opgemaakt: http://tweakers.net/price...BndACSuXpmXtOh0VZFdCt6_oB

Het liefst eigenlijk ook zonder gekke toeters en bellen als lichtjes en belachelijke volume controls met equalizers er in. De Roccat Kone lijkt me wel wat, maar heeft dus zulke rare controls. Maar gezien ik moeilijk kan opmaken of iets fijn op m'n oren zit (gisteren bij Media Markt stond niks uitgestald om te proberen helaas) vroeg ik me af of jullie op basis van deze criteria aanraders hadden.

Dus:
  • 3.5mm plugs
  • Fijn voor den oorschelpen
  • Liefst recht toe recht aan headset, geen gekke toeters en bellen
Alvast bedankt :)

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

met microfoon? anders kun je misschien beter naar een hoofdtelefoon van een audio/hifi merk kijken.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-11 10:32
Wilde ik net zeggen. :)
Check het headphone topic hier, of headfi oid.

mixing a drink and music

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Of we gaan even verder in het speciaal hiervoor bestemde "aankoopadviesforum".. :)

Wise enough to play the fool

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Het gaat specifiek om een headset, dus met mic.

teacher >> zit ik in het verkeerde subforum, of is daar een topic voor?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je zat in het verkeerde subforum ;)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1