NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
Ik heb hier ook al wel eens over nagedacht.
Is er iemand die ff een vette spray kan ontwerpen? dan wil ik hem wel een beetje rondspuiten
Is er iemand die ff een vette spray kan ontwerpen? dan wil ik hem wel een beetje rondspuiten
Ik wel wel vaak met het koetje rond gelopen, het is niet zo moeilijk hoor dat te maken. Gewoon een progje neerhalen en ff bitmapje maken / kopieren / aanpassen.
Weet niet meer hoe het progje genoemd word.
Weet niet meer hoe het progje genoemd word.
LOL, een dpc UT level. met shootable links.
Kan wel eens wat gaan doen in mijn levels.
Beware of the
koe wou niet lukken
Kan wel eens wat gaan doen in mijn levels.
Beware of the
koe wou niet lukken
Hallo! Ik heb al verscheidene GoT en DPC logo's gezien... ze zijn er al lang. Ik weet niet waar ze te downen zijn though...
Waar je ze ziet: Rechts op klikken en "save picture" doen.Op dinsdag 27 maart 2001 16:20 schreef Jack Flushell het volgende:
Hallo! Ik heb al verscheidene GoT en DPC logo's gezien... ze zijn er al lang. Ik weet niet waar ze te downen zijn though...
Verwijderd
Je hebt een proggie waarmee je maps weer kan openen. Als je hem dan veranderd en weer opslaat heb jeje reclame. Maar om daar nou trots op te zijn. Als je je eigen map maakt oke, das beter...maar ja ook wat lastigger
In CS natuurlijk !!!Waar je ze ziet: Rechts op klikken en "save picture" doen.
Of maakte je een grapje.... ik hoop het eigenlijk
Verwijderd
Goeie mapmaker ben ik niet, laat staat een goeie fragger.
Maar het is wel leuk natuurlijk om een paar DPC mods te hebben [zouden die op de GoT Game servers kunnen draaien!]
Maar het is wel leuk natuurlijk om een paar DPC mods te hebben [zouden die op de GoT Game servers kunnen draaien!]
Verwijderd
CLAN: Total Europe
POSITION: #1 Fragger, Clanleader, Mapcreator
RANK: 476 of more then 10.000 players
ik heb een tijd allerlei levels gemaakt (ook voor enkele bekende mods: Tactical-ops, strikeforce en infiltration)
helaas helemaal afgezakt wegens Quake 3 en andere games... ik heb net ff de ut editor opgestart en ik snap er niks meer van.. maar proberen kan altijd... jullie horen van me
POSITION: #1 Fragger, Clanleader, Mapcreator
RANK: 476 of more then 10.000 players
ik heb een tijd allerlei levels gemaakt (ook voor enkele bekende mods: Tactical-ops, strikeforce en infiltration)
helaas helemaal afgezakt wegens Quake 3 en andere games... ik heb net ff de ut editor opgestart en ik snap er niks meer van.. maar proberen kan altijd... jullie horen van me
Verwijderd
Maar je moet die logo's toch op een speciaal formaat hebben als je ze in cs wilt gebruiken?
ik heb niet zo een progje waarmee ik het ka overzetten heeft iemand dit wel? of waar kan ik het downen?
ik heb niet zo een progje waarmee ik het ka overzetten heeft iemand dit wel? of waar kan ik het downen?
Verwijderd
in cs weet ik het niet.. maar UT kan textures van 256x256 aan... en die kan je resizen dus das het probleem niet...
ik zoek nog een beetje een mooi dpc logo..
ik zoek nog een beetje een mooi dpc logo..
Pagina: 1