Waar zijn mijn biedingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het kan aan mij liggen, maar ik mis een toch niet al te onbelangrijk stukje informatie in de V&A, nml de advertenties waar ik op geboden heb. Het lijkt nergens te staan op welke ad ik ook alweer geboden heb, en dus is het niet makkelijk om manueel te controleren of ik overboden ben (ik verwacht daar wel een e-mail of DM over...)

Kan zoiets toegevoegd worden?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dat zit er al in!
De volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is. :D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
My.Tnet boven in, beheerpagina's, advertentie beheer

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dat was wel goed verstopt dan, want ik heb aardig zitten klikken tot ik tot de TS conclusie kwam... Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar misschien handig om in de gaten te houden of meer mensen hier last van hebben (geen idee of jullie het kunnen vinden van dingen meetbaar maken)...
De volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is.
Goed dat je daar een smiley bij zette, want als je dat niet deed, dan zou je serieus zeggen dat ik dom ben. Zo werkt UX natuurlijk niet. Don't make me think!

Ik denk dat de tabjes onduidelijk zijn, want die "zag" ik gewoon niet. Als je op advertentiebeheer klikt, is het eerste dat je ziet "Je hebt momenteel geen actieve advertenties" dus klik ik weg; een andere pagina proberen.

[ Voor 44% gewijzigd door _Thanatos_ op 16-07-2012 13:00 ]

日本!🎌