Hallo tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, omdat ik op kamers ga.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij is voor gamen, muziek, films en studie. Ik ben van plan om er games op te spelen zoals League of Legends, Guild Wars 2 en Battlefield 3. 1080P Is een pré (met HDMI-aansluiting) zodat ik hem ook op mijn tv kan aansluiten. Ook houd ik wel van multitasken, dus staan er vaak meerdere dingen tegelijk aan. (2 browsers, muziek, game, documenten)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro. Minder is mooi meegenomen (SSD schijf]).
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ik neem hem weekends weer mee naar huis.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik ben van plan om er een SSD schijf in te zetten en de ODD er naast te zetten. (Nog nooit eerder gedaan, tips zijn welkom!)
Zo kwam ik bijvoorbeeld bij deze Sony Viao F:
(tot 16 juli met gratis Grafische kaart upgrade (2 ipv. 1 gig, 20 euro. . .)
1.053,99 €
Ook heb ik wel interesse in de S-serie van 15 inch, maar daar kom ik met een betere grafische kaart en betere processor al op 1.219,01 €.
Intel®Core(TM)i7-3612QM,2,1GHz met Intel® Turbo Boost Technology tot 3.10 Ghz met 6 MB L3 Cache Aantal kernen: 4
+
NVIDIA® GeForce® GT 640M LE 2 GB
Natuurlijk ben ik niet helemaal Sony fan, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer bij de n56. . . Als student zoek ik de beste prijs/kwaliteit, dus misschien ben ik wel op de verkeerde weg met Sony.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, omdat ik op kamers ga.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij is voor gamen, muziek, films en studie. Ik ben van plan om er games op te spelen zoals League of Legends, Guild Wars 2 en Battlefield 3. 1080P Is een pré (met HDMI-aansluiting) zodat ik hem ook op mijn tv kan aansluiten. Ook houd ik wel van multitasken, dus staan er vaak meerdere dingen tegelijk aan. (2 browsers, muziek, game, documenten)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro. Minder is mooi meegenomen (SSD schijf]).
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ik neem hem weekends weer mee naar huis.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik ben van plan om er een SSD schijf in te zetten en de ODD er naast te zetten. (Nog nooit eerder gedaan, tips zijn welkom!)
Zo kwam ik bijvoorbeeld bij deze Sony Viao F:
(tot 16 juli met gratis Grafische kaart upgrade (2 ipv. 1 gig, 20 euro. . .)
| Processor: |
| Intel®Core(TM)i7-2640M,2.80GHz |
| Besturingssysteem: |
| Legitieme Windows® 7 Home Premium |
| Harde schijf: |
| 500 GB Serieel ATA (7200 rpm) |
| Geheugen: |
| 8 GB 1333 MHz DDR3-SDRAM |
| Optisch station: |
| DVD-station |
| Display: |
| 41,6 cm LCD, 1920x1080 Plus |
| Grafische kaart: |
| NVIDIA® GeForce® GT 540M 2GB |
| Microsoft® Office 2010: |
| Office 2010 Starter |
| Taal en toetsenbord: |
| Nederlands (QWERTY) |
| Toetsenbord Style: |
| Toetsenbord met backlight |
| Draadloos LAN: |
| Draadloos LAN (IEEE 802.11bgn) |
| HDMI(TM) uitgang: |
| HDMI(TM) uitgang |
| Batterij: |
| Batterij werkt max. 5 uur |
| AC-adapter: |
| AC-adapter |
| Bluetooth®: |
| Bluetooth® 4.0 |
1.053,99 €
Ook heb ik wel interesse in de S-serie van 15 inch, maar daar kom ik met een betere grafische kaart en betere processor al op 1.219,01 €.
Intel®Core(TM)i7-3612QM,2,1GHz met Intel® Turbo Boost Technology tot 3.10 Ghz met 6 MB L3 Cache Aantal kernen: 4
+
NVIDIA® GeForce® GT 640M LE 2 GB
Natuurlijk ben ik niet helemaal Sony fan, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer bij de n56. . . Als student zoek ik de beste prijs/kwaliteit, dus misschien ben ik wel op de verkeerde weg met Sony.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!