Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Wegens de uitgebreide mogelijkheden heb ik met succes magic lantern (ML) aan de praat gekregen op mijn Canon 600d. Alles werkt prima, en kan de extra functionaliteiten die dit 'programma' biedt soms goede gebruiken.

Heb er echter een vraag over: ik werk met 3 geheugenkaarten. Op nr 1 heb ik magic lantern staan. Als ik nu zonder ML wil werken, is het dan voldoende om (na uitzetten camera) kaart 1 eruit te halen en kaart 2 cq 3 er in te stoppen? Met andere woorden werken deze kaarten dan met de 'gewone' firmware, of moet ik nog wat anders doen??

Alvast bedankt voor de reactie's!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Als je toch 3 kaarten hebt, waarom probeer je het niet gewoon even? Dat had waarschijnlijk minder tijd gekost dan heel deze post je heeft gekost om te typen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:37

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:21:
[...] Met andere woorden werken deze kaarten dan met de 'gewone' firmware...?
Ja.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!!

@Hahn; heb het uiteraard zelf geprobeerd en het werkt ook gewoon. Ik bedoelde mijn vraag meer met de bedoeling betreffende stabiliteit errors ed. Als ik een 'normale' kaart in de camera stop er een middag mee aan het schieten ben en plots al mijn foto's kwijt ben, doordat ik bijvoorbeeld ben vergeten iets te resetten na het verwijderen van de kaart met magic lantern.