Toon posts:

Gigaset 108

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik stel mij even voor omdat ik hier nieuw ben.
Mijn naam is Bert en ik heb een probleempje.
Ik gebruik al jaren een USB adapter van Siemens, de Gigaset 108 voor een draadloze verbinding met Internet.
Deze heeft altijd probleemloos gewerkt, maar sinds gisteren krijg ik geen verbinding meer; gisteren heb ik wat overbodige en weinig gebruikte "rommel" van mijn desktop verwijderd, en sindsdien treedt bovengenoemd probleem op.
Ik krijg wel de melding dat de Gigaset normaal functioneert, maar geen verbinding kan maken.
Ik ben mij niet bewust ook maar enige informatie over deze adapter gewist te hebben, en de eigenschappen die nog op mijn harde schijf staan zijn: 2,81 MB Programs Files
en 3,85 kB Documents and Setting

Moet ik misschien ergens nog iets aanvinken o.i.d. ?

Alvast bedankt voor Uw reactie's

M.vr.gr.

Bert

(Draadloos gepost via een laptop)

Verwijderd

Topicstarter
Vervanging van de Expiriabox heeft het probleem opgelost.

Een ieder bedankt voor de aangedragen (geen) tips/adviesen. ;(

m.vr.gr.

Bert

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2012 15:02 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:22

lier

MikroTik nerd

Tja Bert, niet elk probleem wordt door de (mede)GoTters opgelost, het is ook helemaal niet erg dat je het zelf opgelost hebt.

Wel wil ik je nog als tip meegeven dat het voorzien in voldoende informatie van belang is voor de aangedragen oplossingen. Je vertelt namelijk dat je de Experiabox vervangen hebt, helaas werd die niet in je openingspost genoemd. Doe wat dat betreft maar net alsof je niet kennen en dat we geen idee hebben welke hardware en software gebruikt wordt.

Tot slot is het niet nodig te groeten (hoe vriendelijk het ook bedoeld is), dat doen "we" impliciet.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk Lier, dat ik in mijn posting te weinig informatie blijk te hebben gegeven.

Echter, daar ik met mijn laptop wél normaal met de Expiriabox (draadloos) kon werken vond ik het niet van belang deze te vermelden; had het dus wel moeten doen.

Wel, het probleem is opgelost. ;)

Bert