Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop defect

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Verwijderd

Topicstarter
Help, mijn nog geen twee weken oude laptop (lenovo z580) ging spontaan uit zonder aflsuitingsproces of wat dan ook, net als dat bij een desktop de stroom er ineens afgaat. Dus ik druk weer op dat aan-knopje: geen reactie. Ik doe hem aan de lader en druk hem weer aan: geen reactie. Ik haal de batterij er uit en doe probeer hem met alleen de lader aan te doen: geen reactie.

Kan iemand me helpen? Wat moet ik doen, dit ding heeft me vdmme 850€ gekost!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan iemand me helpen? Wat moet ik doen, dit ding heeft me vdmme 850€ gekost!
Terug naar de winkel dan.

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:34:
[...]

Terug naar de winkel dan.
Het is de Media-markt weet niet of wat die doen en dan ben ik 15 euro kwijt aan trein kosten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:35:
[...]

Het is de Media-markt weet niet of wat die doen en dan ben ik 15 euro kwijt aan trein kosten.
Nee laat maar zitten dan, is inderdaad wel zonde van die 15 euro. |:(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je de batterij eruit haalt en dan zonder de voeding aangesloten te hebben een paar keer op de aan/uitknop drukt doet ie het daarna misschien weer. Werkt dit niet en brand het lampje van de voeding wel moet er iets kapot zijn. Dan zit er niets anders op terug te gaan naar de winkel. Als je de laptop bij de MM gekocht hebt moeten hun het ook voor je oplossen als je nog garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:38:
Als je de batterij eruit haalt en dan zonder de voeding aangesloten te hebben een paar keer op de aan/uitknop drukt doet ie het daarna misschien weer. Werkt dit niet en brand het lampje van de voeding wel moet er iets kapot zijn. Dan zit er niets anders op terug te gaan naar de winkel. Als je de laptop bij de MM gekocht hebt moeten hun het ook voor je oplossen als je nog garantie hebt.
Wat gaan ze doen dan? Het ding repareren? Of zou ik een andere mogen uitkiezen, want ja dit ding vertrouw ik nu natuurlijk niet meer.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:35:
[...]
Kerel, verwacht wij dat jij je probleem magischerwijs kunnen oplossen?
Het is 15€ kwijt of 850€ kwijt he :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 13:16

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Bellen en vragen of ze de reiskosten vergoeden, want 15 euro is inderdaad een belachelijk bedrag (15 euroknallers ;) ). Dat is het slimste wat je kunt doen, een winkel kan niet van de consument verwachten dat deze een plots ontstaan probleem zelf verhelpt (dat Tweakers het vaak wel kunnen, verandert daar in mijn oogpunt niets aan :) ).

Grillmeister

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:11

Wvr

of gewoon Lenovo support bellen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-11 15:38

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica