Hallo mede tweakers. ik heb een vervelend probleem.
Ik heb laatst een nieuw systeem. :http://tweakers.net/gallery/406786?wish_id=280595#tab:wenslijst
gekocht.
die heb ik in elkaar laten zetten omdat de bios eerst een update nodig had voordat die de 3570k processor kon gebruiken.
toen heb ik windows vers geinstalleerd. met de drivers van de AMD site. Catalyst 12.6.
de eerste paar uur werken alles prima en goed. totdat de pc niet meer uit stand-by kwam na weg geweest te zijn
met een hard reset opnieuw gestart. bleek de resolutie terug naar het laagst mogelijk,
en een amd melding. dat de software niet goed werkt / niet goed geinstallerd is.
en dat de kaarten bij apparaat beheer uit geschakeld waren omdat ze niet goed werkten,
ik had opnieuw windows geinstallerd. en dit keer met drivers van de meegeleverde CD.
toen ik wou gamen / een spel starten.
crashde de pc opnieuw. en kon ik alleen nog hard reset doen.
toen heb ik 1 voor 1 de videokaarten getest. en deden ze het allebij fijn.
dit op bijde pci sloten.
(wel had 1 kaart problemen met ingame fps, dit was na een reboot verholpen)
nu ben ik ten einde raad. en weet ik echt niet wat het nou zou kunnen zijn.
ik hoop echt dat jullie me veder kunnen helpen.
bedankt!!
Ik heb laatst een nieuw systeem. :http://tweakers.net/gallery/406786?wish_id=280595#tab:wenslijst
gekocht.
die heb ik in elkaar laten zetten omdat de bios eerst een update nodig had voordat die de 3570k processor kon gebruiken.
toen heb ik windows vers geinstalleerd. met de drivers van de AMD site. Catalyst 12.6.
de eerste paar uur werken alles prima en goed. totdat de pc niet meer uit stand-by kwam na weg geweest te zijn
met een hard reset opnieuw gestart. bleek de resolutie terug naar het laagst mogelijk,
en een amd melding. dat de software niet goed werkt / niet goed geinstallerd is.
en dat de kaarten bij apparaat beheer uit geschakeld waren omdat ze niet goed werkten,
ik had opnieuw windows geinstallerd. en dit keer met drivers van de meegeleverde CD.
toen ik wou gamen / een spel starten.
crashde de pc opnieuw. en kon ik alleen nog hard reset doen.
toen heb ik 1 voor 1 de videokaarten getest. en deden ze het allebij fijn.
dit op bijde pci sloten.
(wel had 1 kaart problemen met ingame fps, dit was na een reboot verholpen)
nu ben ik ten einde raad. en weet ik echt niet wat het nou zou kunnen zijn.
ik hoop echt dat jullie me veder kunnen helpen.
bedankt!!