Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 23:23

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
...samsung galaxy Y (young)

Mijn dochter heeft een samsung galaxy Y (young). Heeft een simonly voor bellen en sms. Nu heb ik 'm ingesteld op mijn WIFI zodat zij toch kan internetten op dat ding. Echter de laatste dagen zijn er hoge kosten bij gekomen, en stond de instelling op 3G aan. Ze geeft aan dat zij het niet gedaan heeft. Kan het zijn dat met whatsapp of een andere app toch verbinding met een 3G netwerk gezocht wordt?

En hoe kan je die mobiele data definitief uitzetten, ook qua instellingen?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:27
onder instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken -> pakketgegevens gebruiken uitvinken

Zou afdoende moeten zijn.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 07:10
Eventueel de toegangspunten verwijderen

Verwijderd

En er vanuit gaan dat je dochter toch ergens op geklikt heeft, want dat is meestal toch zo...

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Als het goed is kun je gewoon de provider bellen en vragen of ze 3G willen uitschakelen.

hoidoei

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Apn gegevens aanpassen.
Dan vind de telefoon geen Internet meer.
Of apndroid installeren, deze veranderd ook Apn settings.

Maar wellicht is het slim om even met je provider te bellen om het af te sluiten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
En 3g is wat anders als mobiele data. Je kan ook prima internet ten over 2g /GSM, of andersom bellen over 3g.
Het gaat om je toegangspunt (APN), die moet je verwijderen of verkloten

Strava

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

In Android is "Pakketgegevens" alle data. Die uit is afdoende inderdaad, tenzei een app je netjes vraagt om dit weer in te schakelen.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Kan zijn dat de roaming nog aanstond. Klopt dat dat als die aanstaat dat 'ie toch internet pakt als er geen wifi in de buurt is?

Heb dat uitgezet en tot nu toe gaat dat OK.

Overigens op mijn iPhone is het enkel "mobiele data" op 0 zetten. Nergens roaming, of volgt dat als ik "mobiele data" op 1 (aan) zet?

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Fireman schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:04:
Kan zijn dat de roaming nog aanstond. Klopt dat dat als die aanstaat dat 'ie toch internet pakt als er geen wifi in de buurt is?

Heb dat uitgezet en tot nu toe gaat dat OK.

Overigens op mijn iPhone is het enkel "mobiele data" op 0 zetten. Nergens roaming, of volgt dat als ik "mobiele data" op 1 (aan) zet?
Bij mijn Iphone staat daar onder gelijk Dataroaming,

Mobiele data

Mobiel datanetwerk

Dataroaming

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Dat is dan denk ik als ik mobiele data actief maak. Heb nog geen actief internet abonnement ( pas vanaf volgende maand ivm overstap van oude simonly en behoud van mijn nummer)

Klopt dat dat er een verschil zit tussen wel/niet geactiveerde mobiele data op de iPhone? (heb de iPhone 4s 5.1.1)

Overigens heb ik 3G ingeschakeld, schijnt alles sneller te gaan ???

[ Voor 10% gewijzigd door Fireman op 18-07-2012 10:13 ]

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Fireman schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:13:
Dat is dan denk ik als ik mobiele data actief maak. Heb nog geen actief internet abonnement ( pas vanaf volgende maand ivm overstap van oude simonly en behoud van mijn nummer)

Klopt dat dat er een verschil zit tussen wel/niet geactiveerde mobiele data op de iPhone? (heb de iPhone 4s 5.1.1)

Dat zou inderdaad kunnen zijn.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Helpdesk bellen ==> provider dit laten uitschakelen. Doe ik ook altijd :)

Mijn Samsung Galaxy Star kreeg dit voor elkaar:
-Ik verwijder alle internet-settings
-Ik stel hem in om automatisch na 15 seconden (het minimum) te locken
-Ik stel hem in om niet te unlocken op "tekeningen" op het display, alleen het minimum wat mogelijk is
-Ik lock hem
-Ik stop hem in m'n broekzak
-Ik pak hem een uurtje later en de temperatuur (en veel meer "applets") staat in beeld
-Ik ben anderhalve euro lichter

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Fireman schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:13:

Ja.
Nee. Alleen je mobiele internet (waar beschikbaar, en indien ingeschakeld).
Pagina: 1