Opbergkast voor hd's

Pagina: 1
Acties:

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Hallo,

Bij mij op het bedrijf zijn er een aantal groepjes mensen die uiteenlopende testen willen doen op PC's. Aangezien elk groepje maar een dagdeel per week aan het testen is willen we gebruik maken van 1 set PC's met voor elk groepje een set harde schijven.

De harde schijven die niet in de computers zitten zullen moeten worden opgeborgen.

Bestaan er kasten waarin er meerdere (10 - 50) 5,25" externe bays zitten, zodat de removable harde schijven er eenvoudig in opgeborgen kunnen worden?

Of heeft iemand een ander goed idee?

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken. :)

TrueNAS (ASRock B860I, i5-245K, 64GB, 2x24TB HC580, Jonsbo N2), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H4+/N2+/C4

Verwijderd

10 tot 50???????

Kun je niet gewoon afwisseld de removable harddisks erin doen.

Gebruiker1 harddisk 1 in removable rack1
Gebruiker2 harddisk 2 in removable rack1.
n n 1

Moet elke gebruiker complete raid-sets testen ofzo dat je per gebruiker een removable rack wilt gebruiken?

Je hebt in principe in de computer maar 1 5.25" removable rack (omhulsel) nodig, en dan elke gebruiker zijn eigen harddisk in een omhulsel (binnenwerk van t rack)

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest :? ;)

In de PC's (4 stuks) komt 1 removable hd bracket te zitten. Hierin kan elk groepje zijn eigen harde schijf plaatsen voordat ze gaan testen.

Ik zoek nu een opbergmogelijkheid voor de niet gebruikte harde schijven. Gewoon een rack of zo met ruimte voor 10 - 50 removable hd-brackets, geen PC-kast met voeding etc.

TrueNAS (ASRock B860I, i5-245K, 64GB, 2x24TB HC580, Jonsbo N2), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H4+/N2+/C4

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat dacht je van die gereedschap-koffers? Voor elke PC 1 koffer. Die koffers zijn stevig en afsluitbaar en kost bij een bouwmarkt meestal nog geen 100 gulden.

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:09
Op woensdag 28 maart 2001 11:18 schreef teigetjuh het volgende:
Wat dacht je van die gereedschap-koffers? Voor elke PC 1 koffer. Die koffers zijn stevig en afsluitbaar en kost bij een bouwmarkt meestal nog geen 100 gulden.
fl. 39,95 bij de gamma

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 11:22 schreef ramonp het volgende:

[..]

fl. 39,95 bij de gamma
Dat bedoelde ik dus... wist alleen geen prijzen...
Pagina: 1