Weet iemand wat de nieuwste versie is van deze drivers?? De site van VIAtech zelf schijnt een beetje achter te lopen...maar waar kan ik de nieuwere dan downloaden??
http://www.tweakers.net/meuktracker/565
(staat gewoon op de tweakers site)
zover ik weet is dit de nieuwste
(staat gewoon op de tweakers site)
zover ik weet is dit de nieuwste
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Yoooo wijze spreuk !!!! (michien een beetje te wijs voor de gemiddelde tweaker[b]Een wijs man zei ooit: "Kijk nooit op tegen mensen, respecteer ze. De enige persoon waar je tegenop moet kijken is jezelf."
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
hehe ja ik weet..maar ik heb het nie gezegd hoor! Dat zei mn Economie-docent ooit...is me altijd bij gebleven
*snik* wat een tijden!
Nah... ik denk dat de hardware experts hier meer van weten dan de software experts...Op dinsdag 27 maart 2001 13:09 schreef Demolition-Man het volgende:
thnx! sorry voor het verkeerde forum btw...had op SA gemoeten
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1