Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en heeft zich hersteld.
deze melding valt mij nu al meer als een paar maanden lastig, het maakt niet uit welke actie ik nu uitvoer op de pc, zij het een filmpje kijken of een game spelen, elke keer komt deze terug!
Ik lees er een hoop over op internet maar nog nergens een passende en duidelijke oplossing.
Om te beginnen mijn systeem:
Intel Desktop Board DX79SI
Intel Core i7 3960X
Kingston 8Gb DDR3 1600Mhz (KHX1600C9D3/4G)
Palit GeForce GTX670 JetStream
(hiervoor EVGA GeForce GTX560Ti SuperClocked)
Antec TruePower Quattro 1200Watt voeding
Heb de volgende stappen bewandeld maar helaas allen zonder resultaat; ben radeloos!
- nieuwe/oude en aangepaste drivers (bijna alle WHQL en beta drivers zijn geprobeerd)
- andere PCI-E poorten
- MemTest86 en MemTest86+ testen (allen zonder errors)
- temperatuur testen gedaan op GPU en CPU
- herinstallatie Windows
- Mobo firmware up-to-date
- nvlddmkm.sys en nvlddmkm.sy_ aangepast, veranderd, vervangen
Zoals gemeld al eerder deze problemen gehad met een andere videokaart dus 2 kapotte videokaarten lijkt me erg onwaarschijnlijk!
Nou iemand een goed idee?
Moet erbij zeggen dat ik binnenkort mijn mobo gaan omruilen voor een nieuwe retail DX79SI Intel, kijken of dat nog wat uitmaakt.
Iemand nog een handige tip?
Verder lijkt het erop alsof er meerdere mensen zijn die op het forum van nVidia aan het klagen zijn maar nVidia houdt zich van de domme.
deze melding valt mij nu al meer als een paar maanden lastig, het maakt niet uit welke actie ik nu uitvoer op de pc, zij het een filmpje kijken of een game spelen, elke keer komt deze terug!
Ik lees er een hoop over op internet maar nog nergens een passende en duidelijke oplossing.
Om te beginnen mijn systeem:
Intel Desktop Board DX79SI
Intel Core i7 3960X
Kingston 8Gb DDR3 1600Mhz (KHX1600C9D3/4G)
Palit GeForce GTX670 JetStream
(hiervoor EVGA GeForce GTX560Ti SuperClocked)
Antec TruePower Quattro 1200Watt voeding
Heb de volgende stappen bewandeld maar helaas allen zonder resultaat; ben radeloos!
- nieuwe/oude en aangepaste drivers (bijna alle WHQL en beta drivers zijn geprobeerd)
- andere PCI-E poorten
- MemTest86 en MemTest86+ testen (allen zonder errors)
- temperatuur testen gedaan op GPU en CPU
- herinstallatie Windows
- Mobo firmware up-to-date
- nvlddmkm.sys en nvlddmkm.sy_ aangepast, veranderd, vervangen
Zoals gemeld al eerder deze problemen gehad met een andere videokaart dus 2 kapotte videokaarten lijkt me erg onwaarschijnlijk!
Nou iemand een goed idee?
Moet erbij zeggen dat ik binnenkort mijn mobo gaan omruilen voor een nieuwe retail DX79SI Intel, kijken of dat nog wat uitmaakt.
Iemand nog een handige tip?
Verder lijkt het erop alsof er meerdere mensen zijn die op het forum van nVidia aan het klagen zijn maar nVidia houdt zich van de domme.