Hoe je HOST te veranderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik ben al een tijdje bezig om te proberen om mijn host te veranderen dus in plaats van mijn ip wat je te zien krijg bij mirc krijg je tweakers.net.ruled.nl ofzo mijn vraag is hoe verander je dit door andere DNS servers te gebruiken ofzo wie kan mij dit vertellen en zeggen als dit mogelijk is.

Grtz

To tweak or not to tweak that's the question

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
Weet niemand hier dan iets van?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat de andere kant op gaat,
je dialup of kabel IP adres wordt naar een DNS server gestuurd met de vraag "Wie's dit nouweer?" en als antwoord komt de naam van je ISP.

Niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dit is onmogelijk.

Jou ISP heeft nl. die range IP's gekocht, en op hun naam geregistreerd. Hun mogen er dan een naam aan toewijzen.

dit word geregistreerd in alle DNS-servers over de hele wereld (na een tijdje dan).
en dat is wat jij te zien krijgt...

die naam is niet van jou persoonlijk dus, maar van je ISP.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Domain reggen, bijv ruled.org... dan dns hosten (ergens waar het kan ivm reverse dns) en daar een bouncer bij installen, klaar is kees.. 't duurt alleen wel ff ;) maar natuurlijk kan 't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhh, naam hosten is niet voldoende, je moet ook een ip adres regelen, en dan kost het in de meeste gevallen al een stuk meer als voor alleen een domainhosting.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Op woensdag 28 maart 2001 01:28 schreef DeFFeR het volgende:
Euhh, naam hosten is niet voldoende, je moet ook een ip adres regelen, en dan kost het in de meeste gevallen al een stuk meer als voor alleen een domainhosting.....
Nope, kan ook 1 ip, 'k hebt 't zelf, gewoon voor je BX hebt ff optie voor hostname changen (heb ze er allemaal in staan en heb 1 ip) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
Maar waar ken je die naam dan laten hosten?

Pagina: 1