Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Weet niemand hier dan iets van?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Ik denk dat dat de andere kant op gaat,
je dialup of kabel IP adres wordt naar een DNS server gestuurd met de vraag "Wie's dit nouweer?" en als antwoord komt de naam van je ISP.
Niet dan ?
je dialup of kabel IP adres wordt naar een DNS server gestuurd met de vraag "Wie's dit nouweer?" en als antwoord komt de naam van je ISP.
Niet dan ?
Dit is onmogelijk.
Jou ISP heeft nl. die range IP's gekocht, en op hun naam geregistreerd. Hun mogen er dan een naam aan toewijzen.
dit word geregistreerd in alle DNS-servers over de hele wereld (na een tijdje dan).
en dat is wat jij te zien krijgt...
die naam is niet van jou persoonlijk dus, maar van je ISP.
Jou ISP heeft nl. die range IP's gekocht, en op hun naam geregistreerd. Hun mogen er dan een naam aan toewijzen.
dit word geregistreerd in alle DNS-servers over de hele wereld (na een tijdje dan).
en dat is wat jij te zien krijgt...
die naam is niet van jou persoonlijk dus, maar van je ISP.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Domain reggen, bijv ruled.org... dan dns hosten (ergens waar het kan ivm reverse dns) en daar een bouncer bij installen, klaar is kees.. 't duurt alleen wel ff
maar natuurlijk kan 't
Verwijderd
Euhh, naam hosten is niet voldoende, je moet ook een ip adres regelen, en dan kost het in de meeste gevallen al een stuk meer als voor alleen een domainhosting.....
Nope, kan ook 1 ip, 'k hebt 't zelf, gewoon voor je BX hebt ff optie voor hostname changen (heb ze er allemaal in staan en heb 1 ip)Op woensdag 28 maart 2001 01:28 schreef DeFFeR het volgende:
Euhh, naam hosten is niet voldoende, je moet ook een ip adres regelen, en dan kost het in de meeste gevallen al een stuk meer als voor alleen een domainhosting.....
Maar waar ken je die naam dan laten hosten?
Pagina: 1