Crashes Max Payne 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik probeer Max Payne 3 een beetje normaal te spelen maar het spel blijft hangen(inclusief) geluid en dan kijk ik in event viewer en dan heb ik het volgende:

File System Filter 'MpFilter' (6.2, ‎2012‎-‎03‎-‎09T13:05:26.000000000Z) has successfully loaded and registered with Filter Manager.

File System Filter 'FileInfo' (6.1, ‎2009‎-‎07‎-‎14T01:34:25.000000000Z) has successfully loaded and registered with Filter Manager.

Deze 2 events gebeuren altijd voordat het spel crashed. Ik heb een nieuwe videokaart geprobeerd maar probleem blijft. Ik weet nu echt niet waar het aan kan liggen want een reformat van de computer had ook geen zin :(
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?

Specs:

Gigabyte GTX 670
i5 3750k
PSU 650W Corsair
Mobo: Gigabyte GA-Z77X-D3H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hai.

Belangrijkste item op de lijst: Welke windows variant heb je het uberhaupt over?
En behalve hardware/reinstall:
Waar heb je nog meer naar gekeken, of heb je helemaal geen idee waar je zou kunnen beginnen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik heb Windows 7 Ultimate en naast reinstall/hardware heb ik meerdere drivers geprobeerd van mijn videokaart .
Memtest86+ uitgevoerd om te kijken of probleem bij geheugen lag .
ik heb een OCTT test uitgevoerd op PSU en deze gaf wel fouten aan. Bij google resultaten krijg ik namelijk mensen die zeggen dat het aan PSU ligt . Het zou eventueel aan mobo liggen want die zorgt ook problemen bij geheugen in bepaalde bankjes.

Ik vraag me op dit moment af of het echt door PSU komt.
Ik heb een 650 watt PSU en niet 750 , gewijzigd .

[ Voor 11% gewijzigd door Negaiido op 13-07-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, eigenlijk kun je wel dingen uitsluiten.
Softwarematige fouten laten duidelijke foutmeldingen achter (exception handling, debug prompts, of in het ergste geval een BSOD).
Hardwarematige oorzaken laten in het gunstigste geval iets in eventviewer zien, maar vaker niet dan wel.
Kwestie van elimineren wat er dwars zit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device