Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft Lync

Pagina: 1
Acties:
  • 699 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Sinds kort ben ik bezig met Microsoft Lync, alles ziet er goed uit en ben erg tevreden. Nou ben ik opzoek naar een oplossing voor het probleem dat gebruikers met een headset vrijwel geen notificatie horen. Er dient dus een extra, hardwarematige of softwarematig oplossing, toevoeging plaats te vinden waardoor gebruikers duidelijker genotificeerd worden van een inkomend bericht. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en een goede oplossing weten?

BVD

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 22:11
ff gegoogled voor je, want dit had je ongetwijfeld ook zelf kunnen vinden. Vertalen mag je zelf doen.

Set specific sounds

To set specific sounds, do the following:
1.In Ringtones and Sounds options, under Sounds, click Sound Settings.
2.From the Sounds tab, the Program Events list, scroll down to Microsoft Lync 2010 Attendee.
3.Under Microsoft Lync 2010 Attendee, click an event (such as Call Ended).
4.In the Sounds list, click a sound file. To hear it, click Test.

The Sound dialog box has several tabs to choose from, including the Sounds tab, just described. The best possible combination of sound settings has automatically been selected to use for an online meeting. You can customize settings through the Playback tab (such as speakers) or the Recording tab (such as a microphone).

A fourth tab, the Communications tab, lets you indicate what you want to occur when communications activity, such alert notifications, is detected. The volume of different sounds when you are using your computer as a phone is automatically adjusted according to the following selections:
Mute all other sounds
Reduce the volume of other sounds by 80%
Reduce the volume of other sounds by 50%
Do nothing

[ Voor 3% gewijzigd door muppet99 op 13-07-2012 14:30 ]

Carpe Diem

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is de attitude bij mensen hier op Tweakers toch zo? Als je geen zin hebt om te antwoorden, dan doe je dat toch gewoon niet? Inmiddels heb ik zelf ook wat gevonden, voor degene die geïnteresseerd zijn:

Lync Settings >Audio Device > Device aanpassen naar de computer oid > Secondary ringer instellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:47:
Waarom is de attitude bij mensen hier op Tweakers toch zo? Als je geen zin hebt om te antwoorden, dan doe je dat toch gewoon niet?
Omdat dit soort ultra-basale vragen het lezen van het forum nogal verpesten voor de mensen die er het meest komen.
Inmiddels heb ik zelf ook wat gevonden, voor degene die geïnteresseerd zijn:
Lync Settings >Audio Device > Device aanpassen naar de computer oid > Secondary ringer instellen.
Dit dus.
http://office.microsoft.c...settings-HA101832583.aspx
Dat staat dus feitelijk in de handleiding. Wat dat betreft denk ik dat muppet dit topic dus in Office Software had verwacht, niet in het server subforum.

Maar, als je nou een uitrol gaat doen van het spul en je PBXen wilt vervangen, inter-site routing nodig hebt voor je gateways (voor de SIP devices die je niet in Lync kunt hebben zoals ringers en faxen) en je afvraagt of je Asterix PBXen of bijvoorbeeld wat UXen van NET neer wilt hangen, dan is dit het juiste forum ;)

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 22:11
Waarom ik wat kortaf reageer, is het volgende feit. Ik kan uit jou startpost absoluut geen eigen initiatief halen. Je legt het probleem uit en vraagt om een oplossing. Wij verwachten wel dat de vraagsteller eerst zelf wat onderzoek heeft gedaan. Wanneer je dat niet in je startpost vernoemd, kunnen wij die zaken al uitsluiten. Als daarnaast blijkt dat ik met minimaal zoekwerk op google eigenlijk al een eventuele oplossing vind, dan zinkt mij de moed in de schoenen. De tijd die ik namelijk op google heb gespendeerd valt onder de minuut.

Dat is voor mij dus de primaire reden om wat kortaf te reageren. Ik wordt namelijk moe van topic reports aan te maken en daarnaast denk ik dat de mods daar langzaam ook wel moe van worden ;)

Vanuit mijn kant iig mijn excuses, maar mij tip naar jou is: besteed a.u.b. iets meer tijd en moeite aan je startpost. Dan hebben meerdere tweakers er ook zin in om je verder te helpen. Laat dus ook jouw eigen inzet zien

Nogmaals mijn excuses voor het kort af zijn.

Carpe Diem

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 23:47
Voor zover dat nog van toepassing kan zijn, is wellicht Busylight een idee: http://www.busylight.com/busylight-lync.html

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:40:
[...]
Omdat dit soort ultra-basale vragen het lezen van het forum nogal verpesten voor de mensen die er het meest komen.

[...]

Dit dus.
http://office.microsoft.c...settings-HA101832583.aspx
Dat staat dus feitelijk in de handleiding. Wat dat betreft denk ik dat muppet dit topic dus in Office Software had verwacht, niet in het server subforum.

Maar, als je nou een uitrol gaat doen van het spul en je PBXen wilt vervangen, inter-site routing nodig hebt voor je gateways (voor de SIP devices die je niet in Lync kunt hebben zoals ringers en faxen) en je afvraagt of je Asterix PBXen of bijvoorbeeld wat UXen van NET neer wilt hangen, dan is dit het juiste forum ;)
Lol wij gaan binnenkort overschakelen naar lync en staan idd ook voor die uitdagingen :p. Krijg nu al koude rillingen :).

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:00
Nogmaals mijn excuses voor het kort af zijn.
Toen ik pas in de IT zat kwam ik hier ook met die "noop" vragen zonder eigen inspanningen te doen. Mijn topics werden gewoon gesloten en ik was ook gekrenkt in mijn ego.
Door oa de houding van "zoek eerst is zelf loser" ben ik een betere it'er geworden.
Jou excuses zijn dus nergens voor nodig.
Ofwel leer die gast bij van de commentaar ofwel blijft ie een loser.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mgizmo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:07:
Voor zover dat nog van toepassing kan zijn, is wellicht Busylight een idee: http://www.busylight.com/busylight-lync.html
Anders kick je een topic uit 2012 :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laten we dit topic maar met rust laten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.