It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
oeh, dan mag die hollandse smiley er ook af na hun laatste (wan)prestatiezeef schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:12:
De eerstvolgende keer als de rode duivels zich voor een eindtoernooi kwalificeren praten we nader.
ff serieus,
please, krijgen we er ook eentjeeee???
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Er is een Belgisch team voor de olympische spelen. Dat is toch ook een "eindtoernooi"?zeef schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:12:
De eerstvolgende keer als de rode duivels zich voor een eindtoernooi kwalificeren praten we nader.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

[ Voor 11% gewijzigd door Luit op 15-07-2012 13:52 ]
Intentionally left blank
☻/
/▌
/ \
Vind ik ook! De Rode Duivel hoort toch wel bij ons landje.Kixtart schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:20:
Die van Luit is een geweldige versie volgens mij. Non-Belgian speaking btw
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik dacht dat die al was gemaaktcrisp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:21:
Het zou helpen als iemand alvast een Belgische variant kan maken en die voor het goede doel wil 'doneren'
Zo niet, dan bij deze
Rechtshandig

eventueel voor de linkshandigen

De smilie iets roder maken geeft hem een bozer uiterlijk, dus heb gewoon de standaard smilie gepakt. Belgen zien er ook altijd heel vriendelijk uit
Overigens is er wat mis met de NL vlag

de vlag is namelijk 2 pixels te smal
[ Voor 30% gewijzigd door BtM909 op 10-08-2012 00:42 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Sterker nog: in die 9x6 pixels kunnen we gewoon allerlei vlaggen gaan maken. We hebben OS 2012 dan gemist, maar het WK komt eraan
[ Voor 100% gewijzigd door BtM909 op 03-08-2012 01:41 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
De linkshandige is natuurlijk de bovenste, en de rechtshandige onderBtM909 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:20:
[...]
Ik dacht dat die al was gemaakt
Zo niet, dan bij deze
Rechtshandig
[afbeelding]
eventueel voor de linkshandigen
[afbeelding]
De smilie iets roder maken geeft hem een bozer uiterlijk, dus heb gewoon de standaard smilie gepakt. Belgen zien er ook altijd heel vriendelijk uit
[afbeelding] vs [afbeelding]
Probeer maar te knipogen
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 09-08-2012 22:13 ]
Ik denk dat de devvers druk zijn met andere zaken
Maarre het is idd een kwestie van 1 img toevoegen en 1 vervangen

EektheMan weet niet dat je ook /me kan gebruiken in plaats van de [red]-tagEektheMan schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:26:
*EektheMan denkt dat de Belgen worden gestraft voor de overwinning op de Nederlanders
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
BtM909 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:22:
Maarre het is idd een kwestie van 1 img toevoegen en 1 vervangen

Ik wilde de Militaire Eenheid en de Rode Duivels niet samen in 1 vak brengen ;-)FeaR schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:19:
[...]
EektheMan weet niet dat je ook /me kan gebruiken in plaats van de [red]-tag
Maarreh, dank, wist ik idd niet.
[ Voor 21% gewijzigd door EektheMan op 18-10-2012 13:02 ]
Ik denk dat we goed op weg zijnzeef schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:12:
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Bij doorgang tot de volgende ronde komt er dit toernooi nog een Belgische smilie, bij verlies, wordt dit draadje pas weer over 2 jaar geopend.
Intentionally left blank
...zeef schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:12:

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
jeej!crisp schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:28:
Iemand een idee voor de smiliecode? :B of zo?
})B en

Bij de volgende release ook in het smilie-overzicht

Intentionally left blank
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
crisp schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:37:
:)B it is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de volgende release ook in het smilie-overzicht
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat kan ik pas volgende week na de release van de huidige iteratie doen; dat plaatje staat nog niet op onze servers namelijk (de gewone Belgische smilie had ik ooit al eens fysiek toegevoegdHooglander1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:46:
Ook al ben ik Nederlander, ik vind het rode duiveltje ook wel leuk om toe te voegen. Ook al hoeft hij dan misschien niet in het overzicht te verschijnen.
Intentionally left blank
Wel sneu dat het stokje van z'n vlag breekt zodra hij er mee zwaait. Toch niet zo veel vertrouwen in de Rode Duivels?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Nog even testen:

En het werkt, thanks Crisp (en Zeef voor het leveren van pressiemiddelen).
Hey devvers, meteen dit ff meenemen?BtM909 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:20:
vs
[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 17-06-2014 16:37 ]
Dank crisp!!

Dit topic is gesloten.