Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] V&A aangeven artikel rokerige ruimte

Pagina: 1
Acties:

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ik ben nu al enkele keren aangelopen dat bij het ontvangen van goederen er geuren/sporen van nicotine/rokers op in of aan het apparaat zitten.

Is het misschien mogelijk om iets in die vorm toe te voegen. Persoonlijk wil ik eigenlijk geen producten meer kopen die gebruikt zijn door rokers. Met name PC's hebben hier gigantisch last van.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:37

rob_erwt

What does this button do?

Je kan natuurlijk altijd, voor je een bod doet, aan de verkoper vragen of het apparaat van een roker is geweest/in een rokerige ruimte heeft gestaan.

Persoonlijk zie ik niets in het toevoegen van een optie om dit aan te geven in een advertentie. En zelfs als die optie er zou komen, wie zegt dan dat een verkoper dat invult? Misschien vindt die persoon wel dat er niets aan de hand is (hij is tenslotte gewend aan de geur), maar vind jij het alsnog naar rook stinken.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:52
rob_erwt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:33:
Misschien vindt die persoon wel dat er niets aan de hand is (hij is tenslotte gewend aan de geur), maar vind jij het alsnog naar rook stinken.
Dat is maar al te vaak waar, een roker die met zijn neus bij een pc gaat zitten ruiken zal weinig tot niets merken.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?