[Win7] Eventviewer Beveiliginglogboek stuk*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20
Beste leden,

Ik zit met een fout in de eventviewer, op het moment dat ik in de eventviewer naar het kopje veiligheid ga krijg ik een foutmelding. Deze luidt als volgt:
Er is een fout opgetreden tijdens het initialiseren van het publiceren van bronnen voor kanaal Security. Als het type kanaal 'Analyse' of 'Foutopsporing' is, kan dat betekenen dat er ook een fout is opgetreden tijdens het initialiseren van bronnen voor logboekregistratie.
Hier een screenshot van de foutmelding, dit is volgens het gevolg van de bovenstaande foutmelding.:(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/7b7olqa9b/Foutmelding.png

Het vreemde is, dat ik dit alleen krijg op het moment dat ik op het kopje 'veiligheid' druk, de andere categorieën werken gewoon zoals het hoort. Ik heb ook al geprobeerd om het bestand waar de veiligheidsevents worden gelogged te wissen, of het bestand te hernoemen, zodat het bestand weer schoon is. Overigens krijg ik bij elke wijziging die ik maak deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/rpe7nypih/Foutmelding2.png

Ik heb ondertussen al Google gebruikt om deze foutmelding op te zoeken, maar ik heb de juiste oplossing niet kunnen vinden voor dit probleem. Heeft een van jullie misschien een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Rednas_N op 13-07-2012 11:20 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 10:59

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:20
Dankjewel, dit was de oplossing, waarschijnlijk heb ik niet goed gezocht! Waarschijnlijk moet ik alsnog Windows opnieuw installeren, aangezien ik de rechten op de System32 map flink verpest heb. Bedankt in ieder geval!

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En de verplichte titelfix - kijk ajb eens in Windows Clients - Beleid voor wat er beter kan aan je topictitel of topicstart.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device