Toon posts:

Ik wordt er langzaam gek van!!! HELP, HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 585 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Dune lite 53D, als ik MKV. download en afspeelt geen enkel probleem, maar o jee als ik DVD5 of DVD9 probeert af te spelen.

Begint goed dan ineens stopt de film, blijft even in freeze mode, dan ineens snel vooruit om weer normaal te gaan af spelen, dit gebeurt regelmatig tijdens het kijken van een film.

Dit is geen manier om een film af te kijken toch? Speel alles af via een externe HDD van WD elements, heb net een snelle USB stick besteld om te kijken of dat anders gaat.

Zijn er hier mensen die dit probleem ook ervaart of is er iemand die een oplossing weet? Instellingen van de Dune misschien? HDD te traag, kapot? ik heb er geen flauw idee.

Kom hier terecht van HT-forum, iemand dacht dat er hier misschien iemand is die weet een oplossing voor mijn probleem, hij zei misschien iets van een "buffer" !!

Ik sta helemaal open voor tips & trucs, fijne weekend allemaal,
Steve :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 09:49
had je deze instellingen al gedaan: Setup > Audio:
HDMI Audio - Enabled
Setup > Miscellaneous > System:
Fast SMB access - Disabled
Fast disk access - Enabled
Blu-ray playback improvents - Disabled
Blu-ray bitstream improvents - Disabled
Experimental Gigabit support - Disabled
Setup > Video:
Auto framerate : 24/50/60Hz
Setup > Video > Advanced settings:
HDMI CEC - Disabled
HDMI color depth - 8 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 12:53

itsalwaysme

Graast voor DB

Welke firmware heb je er op staan? Ikzelf trek alles via het netwerk en kan (zo goed als) alles zonder problemen kijken. Mijn problemen zijn er vooral als ik mijn netwerk vol trek.
Ik heb overigens de nieuwste beta firmware.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 12:47
DVD's geven hier ook wat problemen maar ik kijk deze bijna niet.

Terug gaan naar een stabiele versie van half jaar geleden ofzo is volgens mij een oplossing. Met een oudere firmware gaven DVD's minder problemen. Aan je HDD ligt het in ieder geval niet, die is snel genoeg. Hooguit een compatibiliteitsprobleem maar dat is het laatste waar ik aan denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De eerste tip die ik je wil geven, is de quickstart in Het algemeen beleid te gebruiken bij het maken van een topic. Op dit moment kom je heel schreeuwerig over door de gebruikte topictitel en opbouw.

Volg dus de Quickstart en je zult veel meer input krijgen. Succes!! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.