Toon posts:

iPhone accessoires uitbrengen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben een iPhone developer die al wat apps heeft uitgebracht. Echter nu zou ik graag een iPhone accesoire willen maken voor de iPhone. Ik heb wat gelezen op internet hierover maar ik tastte nog redelijk in het duister.
Ik heb wel gelezen dat Apple een geldbedrag vraagt om je accesoire uit te brengen (met official Apple logo i guess?) maar ik kon echt heel weinig vinden over die Accesoires maken. Ik heb wel gelezen dat ze vroeger een heel framework hadden (external accesorie framework) maar dat dat sinds de iPhone is verdwenen?

Ik bedoel een heel simpel temperatuurmetertje dat je met een Arduino laat werken, maar hoe je dat dan met de iPhone connect (bliethooth, dock connector) daar kan ik echt vrijwel niets over vinden...

Daarom vraag ik het hier, kan iemand mij enig inzicht geven in hoe en wat want ik tast echt compleet in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

MFi program in combinatie met de FAQ zou al een aantal van je vragen beantwoorden, denk ik :) En als je nog meer vragen hebt kun je ze denk ik het best direct aan Apple zelf stellen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/