Hallo Tweakers!
Omdat ik windows 8 erg fijn en vernieuwend vindt werken op mijn desktop, en het al helemaal geweldig schijnt te zijn voor apparaten met touch interfaces vroeg ik me af of het niet mogelijk is om deze 2 samen te voegen.
ik zie het als volgt voor me:
-muismat wordt vervangen met een touch apparaat (touchscreen of tablet?).
-een uitsparing in het bureau zorgt ervoor dat het niet te dik wordt wat het 'muizen' onprettig maakt.
-op het touchapparaat is een duplicaat van het main scherm te zien.
-(touchapparaat is uitneembaar (=draadloos) zodat de pc vanaf de bank te bedienen valt).
Zie bijlage voor een hele professionele photoshop van het idee.
is dit uberhaupt haalbaar? en zo ja hoe duur zal het ongeveer zijn?
Thymon
ps. Weet niet zeker of dit hier thuishoort omdat het niet helemaal een casemod is maar zou niet weten waar het anders onder valt.
Bijlage
Omdat ik windows 8 erg fijn en vernieuwend vindt werken op mijn desktop, en het al helemaal geweldig schijnt te zijn voor apparaten met touch interfaces vroeg ik me af of het niet mogelijk is om deze 2 samen te voegen.
ik zie het als volgt voor me:
-muismat wordt vervangen met een touch apparaat (touchscreen of tablet?).
-een uitsparing in het bureau zorgt ervoor dat het niet te dik wordt wat het 'muizen' onprettig maakt.
-op het touchapparaat is een duplicaat van het main scherm te zien.
-(touchapparaat is uitneembaar (=draadloos) zodat de pc vanaf de bank te bedienen valt).
Zie bijlage voor een hele professionele photoshop van het idee.
is dit uberhaupt haalbaar? en zo ja hoe duur zal het ongeveer zijn?
Thymon
ps. Weet niet zeker of dit hier thuishoort omdat het niet helemaal een casemod is maar zou niet weten waar het anders onder valt.
Bijlage