Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

klein project opgezet; reflectie gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond mede-Tweakers,

De afgelopen tijd heb ik vaak een simpele progress-indicator / bericht popup systeem nodig gehad en was het nogal zat om elke keer weer wat in elkaar te zetten. Daarom heb ik maar besloten om dit dan maar meteen als excuus om een reflectie project op te zetten. Ik was zo plomp om de heren van StackOverflow lastig te vallen met een 'want to look at my project?' vraag: zie hieronder de vraag:
I've posted a small project on Sourceforge and whilst I have self learned everything I have used in the project, there tend to be some imperfections or plain stupidity laying around.

Would anyone mind having a look at it? Like what can I improve pragmatically, code-efficient wise and such?
You can find it at *snip* (navigation class is a bit of a stupid name, its supposed to be popover class (sleep isn't my best friend))

About the actual project: The popover class tree is a mid-app messaging/progress-indication/help system. More info on it can be found in the read me on SF and of course in the source files. (the artwork is random btw)

Any feedback, positive or negative is greatly appreciated!
Ik hoop dat ik hier op Tweakers een beter plek gekozen om de vraag te stellen: zou iemand er even naar willen kijken en commentaar willen geven op de gebruikte pragmatiek/code efficiëntie en dergelijke.

Elk commentaar is welkom: 'goed!' of 'slecht!' is ook goed!

alvast zeer bedankt!
--sv

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 12-07-2012 20:58 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook hier doen we niet aan wat vinden jullie van mijn projectje e.d. ;)

Overigens, lees ook Waar hoort mijn topic? even, want ik zie sowieso niet wat dit in PRG doet :?

Wel wat feedback voor je:
Afbeeldingslocatie: http://sourceforge.net/projects/navigationclass/screenshots/Screen%20Shot%202012-07-12%20at%2012.02.04%20PM.png/182/137

Third ;)

[ Voor 71% gewijzigd door RobIII op 12-07-2012 20:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.