MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Daar heb je inderdaad volgens mij gelijk in, hoewel ik wel vind dat waterkoeling roelt!!
Maar ik betwijfel of je veel verder komt met waterkoeling en ik vind het eerlijk gezegd ook zonde van je Alpha, of je moet hem goed kunnen verkopen.
Maar ik betwijfel of je veel verder komt met waterkoeling en ik vind het eerlijk gezegd ook zonde van je Alpha, of je moet hem goed kunnen verkopen.
Ik kreeg net een mailtje van water(koeling)god Herman
dat hij bezig is met een waterkoelingsetje die ook een speciaal koperen plaatje bevat die je tussen de core en waterkoelunit kan stoppen en die precies contact maakt met de cachechips. Het hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk en als ik dat weet post ik het wel eventjes hier.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Ik heb ook waterkoeling maar mijn block schroef je gewoon tegen je standaard plaat die op je Athlon PCB zit.
En die standaard plaat sluit ook niet aan op de cachechips dus ........
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro