Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Hallo allen

Ik heb een paar vraagjes
Vandaag mijn kamer opnieuw ingedeeld en ook mijn computer opnieuw aangesloten.
Ik heb nu een wirwar van usb-hubs en dat soort dingen. Ik wil graag weten welke via een hub kunnen en welke apparaten direct op de computer kunnen (er zit een hub in m'n monitor en in mijn toetsenbord, de reden dat ik een aantal kabels in de hub heb zitten is dat hiermee meer lengte vrijkomt en ik mijn kabels op een "schonere" manier kan wegwerken.

Allereerst mijn randapparatuur:
Monitor: Dell Ultrasharp U2312HM (met een 2x2 usb 2.0 hub)
Toetsenbord: Logitech G15 Gaming Keyboard (met een 2x usb 1.1 hub)
Muis: Logitech Wireless Gaming Mouse G700 (deze heeft twee "aansluitingen", de micro usb ontvanger en de oplaadkabel)
Headset: Logitech G35 gaming headset

Aangesloten
Mijn randapparatuur is als volgt aangelsloten:
PC: Oplaadkabel g700 (omdat hubs niet high-powered zijn)
Monitor: Headset
Toetsenbord: Micro ontvanger muis

Let op, mijn muis zit dus op een 1.1 usb hub --> 2.0 hub --> computer. Voor de rebuild heb ik hem altijd via 1.1 hub --> computer kunnen gebruiken zonder veel problemen.

Zitten er dingen tussen waarbij de bandbreedte niet toereikend is?
Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Probeer het eens zou ik zeggen?

Zolang niet al het verkeer via de 1.1-hub loopt heb je waarschijnlijk geen probleem. Een muis en toetsenbord versturen amper data, en je headset kan ook prima toe met 1 MB per seconde.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
het is wel 7.1 surround sound, is 1 mb/s dan nog steeds genoeg? deze is natuurlijk wel op de 2.0 hub aangesloten