Nieuwe router

Pagina: 1
Acties:

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:32
Ik heb juist een nieuwe laptop gekocht, en nu moet ik ook een draadloze router kopen. In de laptop zit volgende netwerkkaart:
Wireless card Bigfoot Killer Wireless-N 1102 dualband. 300Mbit

Ik heb reeds al eens wat rond gezien en ben volgende routers tegengekomen:

- Asus RT-N66U
- Linksys EA3500

Hier op het forum heb ik al veel goeds over de asus gelezen, maar over de linksys vind ik hier nog niets terug.

Of zijn er andere/betere routers? Er zitten toch wel enkele muren tussen router en plaats van gebruik van de laptop. (Router komt in de berging te staan).

Alvast bedankt

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02 13:56
'Beter' is subjectief. Het hangt er van af wat je er mee gaat doen.

Zie: NT FAQ

No offense, maar een paar regeltjes neerkwakken en dan advies verwachten is wel heel makkelijk. Specificeer eens wat duidelijker wat je met je router wilt, wat je wel belangrijk vind en wat niet nodig is, wat je budget is, etc.

https://freight.associates

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:32
Wat vooral van belang is, is dat ik een zo goed mogelijke draadloze verbinding wil.
Het probleem is dat de router in de berging komt te staan. De afstand tot de woonkamer is ongeveer 8 meter, met een paar deuren en muren tussen. Ik game toch vrij frequent, dus wil ik toch wel een goede stabiele verbinding. Voorlopig zal de router enkel dienen voor te surfen en te games dus. In de toekomst wordt de functionaliteit misschien uitgebreid

Budget, toch wel max 150€

Alvast bedankt

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 13:27
Wij gebruiken deze in ons kantoor pand. pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND
in combinatie met 3 van deze antennes pricewatch: TP-Link TL-ANT2408CL

werkt perfect en niet duur!

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw