Toon posts:

Help Muziek slaat over bij Dell xps 17 3d

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een gloednieuwe Dell Xps 17 gekocht bij dell.
ik heb nu winamp er op gezet en ik zoek vaak op youtube voor nieuwe nummers.
als ik muziek afspeel slaat hij soms over. Soort van haperen heel vreemd geluid hij stopt niet met afspelen maar hapert meer kan iemand mij helpen hiermee ik heb het ook met youtube.

Mvg
Fedde

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Wat heeft Winamp met Youtube te maken? en is hij niet nog filmpjes aan het cachen? kan ook aan je inet verbinding liggen.

Alle proemn in n drek

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel als ik een nummer afspeel vanaf mijn computer met winamp dat hij soms hapert bij het afpselen ook heb ik dit bij youtube als de video helemaal is geladen dat het geluid hapert ook heb ik het idee dat als ik op internet zit en muziek afspeel met winamp dat hij het dan ook vaker doet.
Bierkameel schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:39:
Wat heeft Winamp met Youtube te maken? en is hij niet nog filmpjes aan het cachen? kan ook aan je inet verbinding liggen.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 14:50
Heb je ook al drivers geupdate ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:53:
ik bedoel als ik een nummer afspeel vanaf mijn computer met winamp dat hij soms hapert bij het afpselen ook heb ik dit bij youtube als de video helemaal is geladen dat het geluid hapert ook heb ik het idee dat als ik op internet zit en muziek afspeel met winamp dat hij het dan ook vaker doet.
[...]
Zoals ik al zei:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Gebruik daarnaast alsjeblief leestekens zeg. Dit is echt niet te lezen zo. Bij een goede leesbaarheid is de kans op hulp ook een stukje groter.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En, dit lijkt meer een driverprobleem en dus niets voor aud.
Probeer het eens in het xps 17 topic..

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.