Hallo allen,
Ik heb een vraag over draadloze headsets.
Thuis op mijn 1e verdieping heb ik een PC staan.
Op zolder een elektronisch drumstel (Roland TD6V).
Vooral voor mijn drumstel wil ik een kwalitatief goede headset (gesloten).
Het zou het mooiste zijn als ik deze ook op mijn PC kan gebruiken (geen mic nodig).
Mijn vraag is: Bestaan er headsets (of andere mogelijkheden) die je op meerdere apparaten tegelijk aan kan sluiten? Dan zou ik me voor kunnen stellen dat je tussen de bronnen kan wisselen bijvoorbeeld door met verschillende kanalen op de headset te werken.
Ik geef namelijk liever iets meer geld uit aan 1 headset, dan aan 2 goedkopere headsets.
Eerst zou ik graag weten of het überhaupt mogelijk is, een budget kan ik nog even niet noemen.
Op mijn PC kan ik eventueel een Bluetooth ontvanger aansluiten.
Op mijn elektronische drumkit zit alleen een 3,5mm aansluiting (verloopstukje naar 6,3mm heb ik).
Alvast bedankt
Mark
Ik heb een vraag over draadloze headsets.
Thuis op mijn 1e verdieping heb ik een PC staan.
Op zolder een elektronisch drumstel (Roland TD6V).
Vooral voor mijn drumstel wil ik een kwalitatief goede headset (gesloten).
Het zou het mooiste zijn als ik deze ook op mijn PC kan gebruiken (geen mic nodig).
Mijn vraag is: Bestaan er headsets (of andere mogelijkheden) die je op meerdere apparaten tegelijk aan kan sluiten? Dan zou ik me voor kunnen stellen dat je tussen de bronnen kan wisselen bijvoorbeeld door met verschillende kanalen op de headset te werken.
Ik geef namelijk liever iets meer geld uit aan 1 headset, dan aan 2 goedkopere headsets.
Eerst zou ik graag weten of het überhaupt mogelijk is, een budget kan ik nog even niet noemen.
Op mijn PC kan ik eventueel een Bluetooth ontvanger aansluiten.
Op mijn elektronische drumkit zit alleen een 3,5mm aansluiting (verloopstukje naar 6,3mm heb ik).
Alvast bedankt
Mark