Toon posts:

Wat te doen? graag feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag dames en heren,

Ik had een vraagje maar wist niet waar ik het kon posten dus doe het maar hier (mocht het niet het juiste fora gedeelte zijn verplaats hem dan maar.

ik heb een tijdje terug van Pcosaurus een laptop gekocht, Na 2 weken wachten en diversen mailtjes had ik hem nog niet binnen na nog een keer mailen kreeg ik hem eindelijk een week later binnen.

Wat bleek de laptop werkte niet, scherm was dood dus ik mailde terug wat voor oplossing we konden bedenken. Na veel over en weer gemail (circa 2 weken want kreeg amper reacties) dan weer geen tijd, dan weer voedsel vergiftiging dan ging die weer een weekje terug hebben we deal gemaakt dat ik de laptop zou terug sturen en ik me geld terug zou krijgen.

Nou zijn we 3 weken verder en krijg geen enkele reactie terug en heb ook nog steeds me geld niet terug?

Adres is bekend heb alle emails bewaard alle bonnen van de Post.nl en alle gesprekken! Heb zelfs aangeboden de laptop langs te brengen maar dit kon onder geen bedwing want hij ging weer op vakantie,

Ben een paar keer flink boos geworden maar vind dit echt schande!

wat raden jullie mij aan te doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje sturen waarin je dreigt aangifte te doen van oplichting bij de politie als hij niet binnen x-dagen het geld terugstort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan en dat heeft niet geholpen want meneer laat gewoon niks meer van zich horen. Incasso bureau inschakelen? aangezien er genoeg bewijs is transactie + betaling?

Of naar ze werk bellen >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur mij even een DM met je informatie svp.

LA is sowieso niet voor individuele problemen maar voor beleidsdiscussie :) Doe ik deze hier op slot, babbelen we verder via DM.

Dit topic is gesloten.