Hallo Tweakers!
Ik moet voor mijn studie een nieuwe laptop gaan kopen, in m'n vrije tijd wil ik ook nog wat kunnen gamen..
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)? Studie (Office etc.) en Game's zoals GTA (Al is een laptop daar niet voor bedoelt natuurlijk)
Wat mag je laptop gaan kosten? Max €900,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)[/b] Ja, iedere dag mee naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee, ik heb geen voorkeur
Ik had er zelf al 2 gevonden.
__________________________________________________________________________________________
- LENOVO IdeaPad Z580 Intel Core i7-3610QM • 8 GB • 750 GB HDD • NVIDIA GeForce GT 630M (2 GB)
€800
__________________________________________________________________________________________
- SONY VAIO VPC-F23S1E Intel Core i7-2670QM • 8 GB • 750 GB HDD • NVIDIA GeForce GT 540M (2GB)
€900
SONY:
- Full HD scherm
- Backlit toetsenbord
- Blu-Ray
- PS3 mogelijkheden
- Groter beeldscherm (16,4) tegenover de LENOVO (15,6)
LENOVO:
-Betere processor
-Betere grafische kaart
Mijn Eisen:
-Als hij maar snel is vindt ik het prima (Opstarten, programma's laden)
-16,4 of 17,3 inch
-i7 proccesor
-Zoveel mogelijk HDD / SSD
School Eisen
-Windows 7 64bit
-Netwerkkaart, bij voorkeur voorzien van CCX versie 4 of hoger * (Cisco wireless opties).
-Eén 6-9 cels accu of tweemaal een 3-cels/4-cels accu; batterijduur minimaal bij voorkeur 4, 5 of 6 klokuren.
Heeft er iemand tips?
Ik moet voor mijn studie een nieuwe laptop gaan kopen, in m'n vrije tijd wil ik ook nog wat kunnen gamen..
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)? Studie (Office etc.) en Game's zoals GTA (Al is een laptop daar niet voor bedoelt natuurlijk)
Wat mag je laptop gaan kosten? Max €900,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)[/b] Ja, iedere dag mee naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee, ik heb geen voorkeur
Ik had er zelf al 2 gevonden.
- LENOVO IdeaPad Z580 Intel Core i7-3610QM • 8 GB • 750 GB HDD • NVIDIA GeForce GT 630M (2 GB)
€800
- SONY VAIO VPC-F23S1E Intel Core i7-2670QM • 8 GB • 750 GB HDD • NVIDIA GeForce GT 540M (2GB)
€900
SONY:
- Full HD scherm
- Backlit toetsenbord
- Blu-Ray
- PS3 mogelijkheden
- Groter beeldscherm (16,4) tegenover de LENOVO (15,6)
LENOVO:
-Betere processor
-Betere grafische kaart
Mijn Eisen:
-Als hij maar snel is vindt ik het prima (Opstarten, programma's laden)
-16,4 of 17,3 inch
-i7 proccesor
-Zoveel mogelijk HDD / SSD
School Eisen
-Windows 7 64bit
-Netwerkkaart, bij voorkeur voorzien van CCX versie 4 of hoger * (Cisco wireless opties).
-Eén 6-9 cels accu of tweemaal een 3-cels/4-cels accu; batterijduur minimaal bij voorkeur 4, 5 of 6 klokuren.
Heeft er iemand tips?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 23:30 ]