Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 22:45
Wat doen jullie met je foto's, uiteindelijk?

Ik ben amateurfotograaf, net een paar weken bezig met een nieuwe D5100. Maar nu heb ik in een paar weken een handjevol écht leuke kiekjes gemaakt die van mij wel openbaar mogen worden.

Gebruiken jullie Flickr? Nadeel hiervan is dat al je foto's (naast het upload limiet van flickr) alleen door fotografen (of liefhebbers) bekeken worden. Sommige foto's mogen van mij ook wel onder de neus van de familie langskomen bijvoorbeeld. Dit laatste zou via Facebook kunnen.

Dus, wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
Ik maak heel veel gebruik van Picasa, foto's voor iedereen beschikbaar of alleen met de juiste link en ruimte genoeg. (heb 20 GB voor $5,- per jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Tja, dat is voor één ieder telkens anders..

- foto's voor verkoop gaan naar Shutterstock en Dreamstime. Deze worden onder geen beding ergens anders 'public' gepost.
- foto's voor prive-doeleinden worden in mijn geval naar m'n picasaweb-account (heb ook voor $5 die 20GB extra genomen) geupload. Dan kan ik nog kiezen voor volledig publiek of alleen zichtbaar voor mensen met een direct linkje naar het album.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 12-07-2012 09:15 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Flickr én Facebook? ;)
Ik zet ze op flickr omdat daar de kwaliteit fatsoenlijk blijft en het makkelijk te linken is als je je foto's wil laten zien aan iemand. Facebook omdat m'n vrienden ze dan ook gelijk te zien krijgen en ik het leuk vind om de reacties te zien.