Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Graag advies aankoop HIFI systeem a.u.b.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou binnenkort graag een setje speakers 5.0+ receiver willen aankopen. Aangezien ik niet veel ervaring heb in het milieu zou ik graag wat advies hierover hebben gehad.

Ik ben zelf al een HIFI winkel binnengewandeld en heb al wat rondgeneusd op het net, maar ben nog steeds niet 100% zeker welke ik zou moeten kopen.

Het zou daarom tof zijn mocht iemand de moeite willen doen om mij hierin verder te helpen dan kan ik ook eens een leuke ervaring meemaken door het gebruiken van mijn eerste HIFI systeempje. :P

Belangrijke punten:

- Ik luister vooral naar dance/trance/pop/rock/metal.
- Ik game ook dus ik zat te denken om eventueel voor later hier ook rekening te houden.
- Ik vind het belangrijk om een film met dynamisch geluid te hebben met stevige explosieve effecten en dergelijke.
- Het budget speelt bij mij ook een rol, ik zat te denken aan rond de 800 euro.
- Het zou leuk zijn dat ik 2 vloerstaande speakers zou kunnen kopen maar het is geen vereiste.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 03:41 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

> Consumentenelektronica Aankoopadvies

Verder is hier nu echt bijzonder weinig over te zeggen. Sowieso qua speakers aangezien dat zeer persoonlijk is qua sound en qua looks. Dus welke speakers trokken je aandacht? Dat kan een richting geven.

Qua receiver staat het nu ook nog veel te veel open. Zijn er geen eisen als een minimaal aantal HDMI-ingangen, USB/netwerk, A-D conversion, 5.1 of > 5.1 receiver, et cetera.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

bewust 5.0, dus zonder subwoofer?

Hoe dan ook:
Jamo heeft een mooi combipakket rond de S606 speakers, kun je dan zelf een receiver bij zoeken. en misschien dat dat Philips HTR9900 systeem nog te vinden is? Mis je alleen 3d geloof ik.

liever de tong gebrand dan lauwe soep