Automatisch nummer herkenning aan/uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 18:08
Sinds enkele dagen heb ik ook een iphone 4s. Deze gebruik ik prive en zakelijk.
Nu had ik op mijn android een app (Sanity) draaien waarbij mijn nummerherkenning automatisch uit ging als ik iemand belde die niet in mijn contactpersonen stond.

Nu ben ik al even aan het zoeken geweest of zoiets ook bestond op een iphone. Helaas kan ik nergens zo'n app vinden. Ik heb gezocht op "hide callerid", "auto callerid".
Steeds krijg ik een tekst te zien hoe je handmatig, nummerherkenning uit zet.. Waarom niet automatisch, volgens bepaalde voorwaarde?
Wie kent wel zo'n app?

P.s. Phone is gejailbreakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 22:08
App heb ik niet, maar ik heb nummerweergave uit staan en bij de mensen die het nummer wel mogen zien zet ik in de contact *31# voor het nummer.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 18:08
Maar dan ben ik benieuwd hoe je dat doet met berichten sturen via het oude sms ?
Volgens hier kun je dan geen sms sturen naar deze nummers en moet je deze contactpersonen een extra tel nr geven zonder de prefix..

Vreemd dat Windows mobile en android dit via een app wel goed konden en apple niet zoiets heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 22:08
sjansen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:40:
Maar dan ben ik benieuwd hoe je dat doet met berichten sturen via het oude sms ?
Volgens hier kun je dan geen sms sturen naar deze nummers en moet je deze contactpersonen een extra tel nr geven zonder de prefix..

Vreemd dat Windows mobile en android dit via een app wel goed konden en apple niet zoiets heeft.
Helemaal juist en ik heb dus voor die contacts twee nummers. 1 met en 1 zonder *31#.

Overigens heb ik genoeg contacts die mijn nummer niet krijgen dus een generieke nummerweergave naar alle contacts werkt niet voor mij.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk