[PoE-Injector] Polycom telefoon naar de knoppen.

Pagina: 1
Acties:

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 18:45

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
Ik heb de PoE injector: http://www.airlive.com/product/POE-2P gekocht, en aangesloten op mijn soundpoint 500.
Op een gegeven moment begon het te stinken (scherm ging niet aan). Nu wil de telefoon niet meer aan met mijn andere PoE injector, waar hij het eerst nog wel mee deed.

Wat moet ik nu doen?
PoE is toch gewoon een standaard.. hoe kan dit in godsnaam nou weer gebeuren :(

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19
PoE is geen standaard, 802.3af of 802.3at zijn dat wel. Ik had in ieder geval een normale 802.3af injector gekocht, die communiceren met het apparaat over de te leveren stroom. Deze AirLive doet dat niet, want die is passief.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

PoE is wel een standaard, die opgeschreven is in 802.3a[ft]. Maar de grap is dat er zat oplossingen zijn die hetzelfde doen maar dan goedkoper, en dus niet die negotiation hebben. Die gebruiken van een 100mbps verbinding gewoon de ongebruikte aders om direct 5 tot 12 (meestal) volt op te zetten.

Dat werkt met met échte PoE, wat ten eerste op 48V werkt en ten tweede op een heel andere manier werkt.

Met andere woorden: voortaan niet goedkoop proberen te doen, want je ziet dat 't je dure apparatuur om zeep helpt.

Ik gebruik zelf over het algemeen PowerDsine 3001G's (ook wel bekend als HP J9407a).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 23:08
Tja, om dat airlive ding nu echt een PoE injector te noemen.....
dat is gewoon een eigen systeem van Airlive om goedkoop iets te maken, maar een standaard kan je het niet noemen.. als ik het plaatje zie snap ik ook niet helemaal hoe je je bedacht had dat dit ding ging werken (aangezien je er 2 nodig hebt in het plaatje) je hebt dus vermoedelijk op de foute pinnetjes stroom geleverd en daarmee dus je telefoon laten door branden.

Join the club

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..