even een "sloop" vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackwolf-nl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 17:56
hallo mede tweakers.

ik hoop dat het hier goed staat (zo niet 1000x mijn excuses, wil de mod hem dan juist zetten)

ik ben met een test project bezig en moet zonder de boel helemaal te slopen een toetsenbord los maken van de volgende laptop.
>> compaq presario cq71 410ed <<

is het mogelijk dit toetsenplankje er af te krijgen zonder alles eerst open te moeten maken ???
ik heb er al op gegoogeld maar kom alleen vervangings borden tegen.
hpelijk kan iemand mij hier mee verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je vervangings borden kunt krijgen, dan staat daar ergens in de buurt vast ook wel hoe je ze moet vervangen en dus ook hoe je de oude eruit moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01713747.pdf

pagina 60 remove keyboard

succes!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:04

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Die kan je losmaken door aan de onderkant van je laptop de 3 schroeven waar een toetsenbordje bij staat los te schroeven en als het goed is kan je dan het toetsenbord eruit halen.

Mocht het toetsenbord te strak vast zitten, dan kan je doorgaans ook wel bij de onderkant van het toetsenbord als je de accu eruit haalt of wanneer je aan de onderkant de DVD speler eruit haalt. De DVD speler zit ook met 1 schroef vast.

Als dat ook niet lukt, kan je nog een stanleymes tussen het toetsenbord en de behuizing stoppen en op die manier alle haakjes los maken door voorzichtig het mes lang de rand van het toetsenbord te bewegen. Dan komt het toetsenbord als het goed is vanzelf omhoog.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk even aan de onderkant. Het kan zijn dat daar een aantal schroeven zitten met een afbeelding van een toetsenbord ernaast. Ook even kijken onder het klepje van RAM geheugen. Als die schroeven er zitten moeten die allemaal los. Als je die los hebt zitten er aan de bovenkant van het toetsenbord een aantal plastic stukjes die je moet indrukken. Daarna kan het toetsenbord eruit. Heb je geen schroeven onderaan zitten dan alleen de plastic stukjes bovenaan het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.batterystyle.c...ed-keyboard-p-486565.html

kijk eens naar schroeven achter je accu?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackwolf-nl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 17:56
dank jullie voor de snelle en vele antwoorden ik ga hier is even mee aan de slag.
en laat ook zeker even weten of het gelukt is ...

nogmaals dank
Pagina: 1