Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

oneidige flash 'local storage' meldingen bij filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11 17:44
geen idee of meerdere mensen hier last van hebben of dat dt al eerder is gemeld, kon het niet zo snel terug vinden.

hoe dan ook,
bij flash filmpjes van tweakers zelf, bv video reviews krijg ik een popupje met de melding:
---
Adobe flash player settings
Local storage
static.tweakers.net is requesting permission to store information on your computer
etc...
---

tot hier niets aan de hand want dit krijg ik meestal bij flash filmpjes want ik heb bij mijn flash setings ook bewust aangegeven dat er eerst toestemming moet worden gegeven.

het probleem echter op tweakers.net is dat na het klikken op "Deny" dat er 1 seconde later vrolijk weer een nieuwe verschijnt.

ik kan klikken totdat ik een ons weeg maar het blijft terug komen waar normaal gesproken bij andere websites dit na 1 keer klikken ook weg blijft.

geen idee waarom de flash filmpjes bij tweakers zo hardnekkig vol blijven houden maar het is erg irritant met zo'n melding midden op het scherm terwijl je een video review aan het kijken bent.

wellicht dat het ergens anders aan ligt maar vooralsnog zie ik dit alleen bij tweakers.

nog beter zou zijn als tweakers eerst een browser check doet en dan enkel flash aanbiedt als de browser geen andere formaten accepteerd zoals webm... maar das een andere discussie ;)

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Daar weten we hier niks van, dus kickje van Geachte Redactie > Lieve Devvers :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.