Beste GoT'ers(klopt dat zo?),
Een oud collega van mij doet op het HBO Werktuigbouwkunde, en heeft een krachtige pc nodig om grote modellen te ontwerpen in het programma Revit(specificaties ervoor staan hier: http://usa.autodesk.com/revit/system-requirements/).
De computer moet revit zonder problemen kunnen draaien en het budget ligt zo rond de 1000 euro zonder randapperatuur(hij wordt zelf in elkaar gezet), maar als dit niet genoeg is kan dit nog iets omhoog.
De computer komt in een kleine, slecht geventileerde kamer te staan, dus een goede koeling is belangrijk.
Er hoeft geen software bij en er komen geen componenten uit zijn oude pc in.
Ik heb zelf een mogelijke opstelling gemaakt, maar ik zou jullie graag willen vragen hoe jullie erover denken:
De grotere harde schijf van 2TB is niet vereist, maar vanwege de lage meerprijs t.o.v. de 1TB heb ik hiervoor gekozen. Een SSD is ook niet vereist, maar als dit goed is voor de prestaties zou hij deze graag behouden in de opstelling.
Alvast heel erg bedankt!
Een oud collega van mij doet op het HBO Werktuigbouwkunde, en heeft een krachtige pc nodig om grote modellen te ontwerpen in het programma Revit(specificaties ervoor staan hier: http://usa.autodesk.com/revit/system-requirements/).
De computer moet revit zonder problemen kunnen draaien en het budget ligt zo rond de 1000 euro zonder randapperatuur(hij wordt zelf in elkaar gezet), maar als dit niet genoeg is kan dit nog iets omhoog.
De computer komt in een kleine, slecht geventileerde kamer te staan, dus een goede koeling is belangrijk.
Er hoeft geen software bij en er komen geen componenten uit zijn oude pc in.
Ik heb zelf een mogelijke opstelling gemaakt, maar ik zou jullie graag willen vragen hoe jullie erover denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,40 | € 15,40 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 33,80 | € 33,80 |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Club3D Radeon HD 7770 GHz Edition | € 103,40 | € 103,40 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650M | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 89,80 | € 89,80 |
| 1 | Corsair CMX16GX3M2A1600C11 | € 98,60 | € 98,60 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 127,- | € 127,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.011,75 | |
De grotere harde schijf van 2TB is niet vereist, maar vanwege de lage meerprijs t.o.v. de 1TB heb ik hiervoor gekozen. Een SSD is ook niet vereist, maar als dit goed is voor de prestaties zou hij deze graag behouden in de opstelling.
Alvast heel erg bedankt!