Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies voor Pioneer VSX527 of VSX922

Pagina: 1
Acties:

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-11 05:58
Voor in de huiskamer ben ik op zoek naar een nieuwe receiver. Nu zit ik te twijfelen tussen de Pioneer VXS527 en de Pioneer VSX922. Naast het prijsverschil van 150euro (399 vs. 549 bij mediamarkt), zou ik graag de andere verschillen willen weten. Zijn er mensen die met een van de receivers ervaring hebben?

Daarnaast ben ik ook benieuwd of er iemand ervaring heeft met het aansluiten van een Windows Laptop of PC. Ik wil namelijk vanaf de laptop of de PC muziek streamen, dmv het draadloze netwerk. Ik weet dat dit door middel van Airplay (iTunes) eenvoudig kan, maar is dit ook mogelijk met bijvoorbeeld Spotify? Om via het draadloze netwerk te streamen, heb ik een netwerk ontvanger nodig op USB die ik dan achterin de receiver kan steken. Welke ontvanger wordt hiervoor geadviseerd?

Op de reveiver wil ik ook een HDD-DVD recorder aansluiten, welke niet beschikt over een HDMI uitgang. Deze heeft 'slechts' een Scart + optische uitgang. Kan ik verwachten dat er een verloopkabeltje is die Scart naar HDMI verloopt? Dan kan ik in ieder geval de DVD recorder ook aansluiten.

Alvast bedankt!

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

Michiel706 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:24:
Nu zit ik te twijfelen tussen de Pioneer VXS527 en de Pioneer VSX922. Naast het prijsverschil van 150euro (399 vs. 549 bij mediamarkt), zou ik graag de andere verschillen willen weten.
Op de site van Pioneer kan je zeer makkelijk meerdere modellen naast elkaar zetten en zo makkelijk vergelijken.
Daarnaast ben ik ook benieuwd of er iemand ervaring heeft met het aansluiten van een Windows Laptop of PC. Ik wil namelijk vanaf de laptop of de PC muziek streamen, dmv het draadloze netwerk. Ik weet dat dit door middel van Airplay (iTunes) eenvoudig kan, maar is dit ook mogelijk met bijvoorbeeld Spotify? Om via het draadloze netwerk te streamen, heb ik een netwerk ontvanger nodig op USB die ik dan achterin de receiver kan steken. Welke ontvanger wordt hiervoor geadviseerd?
Zie wederom de site van Pioneer en dan onder het kopje "Network" naar de mogelijkheden.
Op de reveiver wil ik ook een HDD-DVD recorder aansluiten, welke niet beschikt over een HDMI uitgang. Deze heeft 'slechts' een Scart + optische uitgang. Kan ik verwachten dat er een verloopkabeltje is die Scart naar HDMI verloopt? Dan kan ik in ieder geval de DVD recorder ook aansluiten.
SCART naar HDMI ga je niet in één kabel vinden, van analoog naar digitaal zal altijd door een converter heen moeten. Je kan wel SCART converteren naar S-Video/Composiet en dan dit signaal invoeren in een receiver die Conversion ondersteunt. Dan komt alles er via HDMI uit. HDD-DVD rechtstreeks op de TV aansluiten en optisch naar de receiver is een mogelijkheid die altijd kan natuurlijk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.