Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verzekering laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb op 30-6-2012 een nieuwe laptop gekocht en deze wil ik ivm mijn werk verzekeren tegen diefstal en alle reparaties. De vorige kwam bij Dixons vandaan echter hebben deze mijn nieuwe laptop (msi) niet in het assortiment waardoor ik niet daar een vezekering kan afsluiten. Heeft iemand een idee waar het wel kan?

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:39

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Bij fotocamera's geldt dat je voor professioneel gebruik een andere verzekering dient af te sluiten dan voor consumenten gebruik. Ik weet niet of dit soort voorwaarden ook bij laptops gelden. Ik gok er overigens ook op dat het verzekeren van je laptop vrij kostbaar is en daardoor maar in zeer bepaalde situaties verstandig is. En vaak zijn die hoog risico situaties dan weer uitgezonderd in de voorwaarden :P.

Life is not about specs, it is about joy!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Valt dit niet gewoon onder je kostbaarhedenverzekering? En anders zijn er prima zakelijke apparatuurverzekeringen te vinden.

Daarnaast kun je je afvragen of voor één laptop zo'n verzekering nuttig is en of je niet beter het geld kunt stoppen in goede service zoals on-site vervanging binnen een dag.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:51
Ik heb hem idd gewoon onder de kostbaarhedenverzekering ondergebracht. Dat was in mijn geval goedkoper dan de verzekering die ze in de winkel probeerde aan te smeren.

EDIT: En de voorwaarde van de verzekering was ook beter

[ Voor 15% gewijzigd door 0xygen op 12-07-2012 08:24 . Reden: toevoegingen ]