Hallo mensen,
Ik heb sinds een paar dagen een game pc samengesteld en deze crasht na een half uur als ik aan het gamen ben, ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen. Eerst valt mijn beeld uit daarna blijft mijn geluid hangen en blijft de pc wel doorgaan alleen hoor ik van een vriend van mij op skype dat ik ben weggevallen. Heeft een van jullie enig idee hoe dit zou kunnen?
Dit is mijn systeem:
Amd FX 6100 (niet overclocked, niks mee gedaan)
Boxed cooler
Asrock extreme3 990FX
Kingston HyperX 8gb 1333 mhz (1 module door verkeerde levering winkel), misschien zit het probleem in de memory?
Sapphire 7870 Hd (geen overclock edition)
Corsair CX600w Power supply
Wesern Digital Caviar Black 1TB
Sharkoon T9 Value green edition
Alle temperaturen in mijn systeem zijn prima tijdens het gamen:
Cpu= 45-50 Graden
Gpu= 65-70 Graden
Hdd=35 Graden
Gpu= 90-100%
Cpu= 30-40%
Ik hoop dat een van jullie weet waar het probleem zou kunnen liggen...
Mvg,
Gooien101
PS. Ik weet dat ik deze vraag ook heb gesteld op: http://nl.hardware.info/f...Pc-crasht-na-een-half-uur!
Ik heb sinds een paar dagen een game pc samengesteld en deze crasht na een half uur als ik aan het gamen ben, ik heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen. Eerst valt mijn beeld uit daarna blijft mijn geluid hangen en blijft de pc wel doorgaan alleen hoor ik van een vriend van mij op skype dat ik ben weggevallen. Heeft een van jullie enig idee hoe dit zou kunnen?
Dit is mijn systeem:
Amd FX 6100 (niet overclocked, niks mee gedaan)
Boxed cooler
Asrock extreme3 990FX
Kingston HyperX 8gb 1333 mhz (1 module door verkeerde levering winkel), misschien zit het probleem in de memory?
Sapphire 7870 Hd (geen overclock edition)
Corsair CX600w Power supply
Wesern Digital Caviar Black 1TB
Sharkoon T9 Value green edition
Alle temperaturen in mijn systeem zijn prima tijdens het gamen:
Cpu= 45-50 Graden
Gpu= 65-70 Graden
Hdd=35 Graden
Gpu= 90-100%
Cpu= 30-40%
Ik hoop dat een van jullie weet waar het probleem zou kunnen liggen...
Mvg,
Gooien101
PS. Ik weet dat ik deze vraag ook heb gesteld op: http://nl.hardware.info/f...Pc-crasht-na-een-half-uur!