Sinds een paar weken heb ik hier last van een kapotte hoofdtelefoon-aansluiting op mijn MacBook Pro (Zomer, 2010). Van het een op het andere moment is de aansluiting zo lam als wat. Met andere woorden: als ik een jackplug in de aansluiting steek, dan blijft deze niet meer zitten, en glijdt er weer uit. De Macbook detecteert overigens nog wel dat er een stekker wordt aangesloten: speakers worden nog steeds uitgezet als ik een stekker erin druk. Omdat de hoofdtelefoon-aansluiting wel van degelijk belang is (Macbook wordt gebruikt voor DJ-, Producer-, en Montagewerkzaamheden), vroeg ik mij af hoe ik dit het beste op kan lossen? Ik zit niet te wachten op zo'n lelijke geluidskaart-dongle. Kan ik dit zelf repareren? Of moet het hele logic-board eruit en moet dit dan door Apple gebeuren? Kan ik dit sowieso nog laten reparen, bijvoorbeeld bij de Applestore in Amsterdam? (Ik heb geen Apple-care).
Kon hier zo 1,2,3 geen info over vinden, en hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt
Kon hier zo 1,2,3 geen info over vinden, en hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt
| MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |