Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-03 15:03
Hallo, ik heb een vraag:
Ik heb een autoradio Pioneer DEH 1500R, en sindskort een iphone 4.

Voordat ik mijn Iphone had, had ik Nokia E75 hierop had ik de navigatie van Sygic, de spraak van de navigatie ging toen over mijn boxen van mijn autoradio, en wanneer ik de radio aan had, werd de radio gemute, en hoorde ik de spraak over de boxen.

Nu heb nieuwe carkit (PARROT CK3100 LCD) in laten bouwen omdat de oude special voor Nokia was en niet voor iphone, maar nu kan ik, dus de spraak van de navigatie niet over de boxen horen. De radio gaat wel zachter wanneer ik gebeld wordt.

In beschrijving stond geintegreerde audio met bluetooth of kabel in de auto, wat houd dit precies in?
En hoe kan het dat het nu niet werkt? kan ik dit wel werkend krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
CK3000? Dat is toch 2 knopjes en een draaiknop ertussen?

Zover ik weet is dat puur carkit, dus alleen voor telefoongesprekken, eea hangt van het bluetooth profiel af, als die audio ondersteunt moet je met je iPhone als extern apparaat de carkit kunnen kiezen, wat bij mij iig vanzelf gaat als hij verbinding heeft met Airplay of Bluetooth apparaten.

Heb er bij mn vorige carkit (ck3100) in ieder geval nooit op gelet, versterkertje van die Parrot stelt ook niks voor, dus krijg je nooit fatsoenlijke muziek uit je radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 17:50
•1 mute-kabel met ISO-connectoren. Zoals de titel het al aangeeft. Deze kabel mute alleen het signaal, waarbij de carkit het geluid zelf verzorgd. De duurdere versie hebben een kabel die niet alleen mute, maar het signaal van de carkit toevoegd aan de speakers. Dus je hebt heel cru gezegd de verkeerde carkit genomen :)

Bron parrot website, klik daar op de ck3000 en dan op technische kenmerken

[ Voor 10% gewijzigd door muppet99 op 11-07-2012 13:24 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
heb hem even opgezocht maar ik heb de
PARROT CK3100 LCD.

Maar zal het wel werken als mijn iphone verbindt met een autoradio via bluetooth, dat het geluid van de navigatie dan over de speakers gaat.

De autoradio die ik nu heb beschikt niet over bluetooth.

En bij sommige autoradio staat dit,
Bluetooth: Via extern apparaat wat houd dit in? moet er iets tussen geplaatst worden?

[ Voor 85% gewijzigd door xtaix op 17-07-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
Weet iemand het antwoord hierop?

[ Voor 69% gewijzigd door xtaix op 17-07-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
CK3100 is alleen handsfree, geen andere geluiden.
Wil je dat ook over je radio, had je ipv een losse carkit beter een radio met ingebouwde carkit kunnen nemen. Heb zelf nu de Alpine CDE-133BT, die speelt ook muziek ed van de telefoon af en was niet zo gek veel duurder dan een simpele Parrot carkit.

Maarja, om nu alles weer uit te laten bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:10:
CK3100 is alleen handsfree, geen andere geluiden.
Wil je dat ook over je radio, had je ipv een losse carkit beter een radio met ingebouwde carkit kunnen nemen. Heb zelf nu de Alpine CDE-133BT, die speelt ook muziek ed van de telefoon af en was niet zo gek veel duurder dan een simpele Parrot carkit.

Maarja, om nu alles weer uit te laten bouwen...
ik zag op mediamarkt deze autoradio: http://www.mediamarkt.nl/...,10259,357016,263823.html

Bij details stond dit:
Pioneer DEH-4400BT: zuivere audiokwaliteit met minimale vervorming.

Deze tuner beschikt binnenin over een MOSFET-versterker van 50 W x 4 en levert ruwe sonische kracht en zuivere audiokwaliteit met minimale vervorming. Sluit gewoon uw iPod of iPhone aan via USB of sluit een andere telefoon of draagbare speler rechtstreeks aan via de frontale auxiliaire ingang. Het toestel is volledig compatibel met Parrot Bluetooth waardoor u kunt bellen en gebeld worden (microfoon inbegrepen) en audio kunt streamen vanop elk Bluetooth-toestel. Of geniet in hoge kwaliteit van uw muziekcollectie, zowel vanaf CD of USB (inclusief MP3/WAV/WMA-bestanden).

Gaat dit ook niet werken, als ik de carkit niet zou verbinden met mijn telefoon maar met de radio. (dus alleen de telefoon in de standaard en opladen)?

Ook vond ik de JVC-Autoradio-KD-R731BTE, http://www.modern.nl/Audi...o-KD-R731BTE/9584/444487/ hier staat bij: Application Mode voor iPod/iPhone.

[ Voor 11% gewijzigd door xtaix op 17-07-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
Goedendag,
Een korte vraag Parrot MKi 9100. Werkt hiermee de apps, met geluid wel over de boxen?
Pagina: 1